Sportas / SveikataAtsakymai į klausimą "Kaip...?"

Kaip hormonai veikia žmogaus svorį?

Žinoti verta!

Mokslininkai pataria išsiaiškinti, ar jums hormonai nesudarys problemų metant svorį. Kadangi dėl jų moterys ar panelės negalės atsikratyti papildomų kalorijų, todėl dieta bus neveiksminga.

Prieš pradėdami aktyviai sportuoti, valgykite tik sveiką maistą, ekspertai pataria atsižvelgti ne tik į pačią dietą, bet ir į hormonus. 

?

Hormonai tai cheminiai junginiai gyvame organizme, kurie perneša informaciją (signalus) iš vienos ląstelės į kitą arba į ląstelių grupes.

Estrogenas

Dėl hormono estrogeno pertekliaus ant šlaunų gali atsirasti papildomų riebalų, taip pat gali atsirasti plaukų slinkimas, atminties sutrikimai ir prastas miegas.

Jei mergaičių estrogeno lygis yra didelis, mokslininkai pataria į savo racioną įtraukti maistą, kuriame gausu skaidulų: obuolius, linų sėklas, avižas. Visa tai pagerins savijautą ir leis atsikratyti perteklinio kalorijų kiekio.

Neuropeptidas Y

Šis hormonas yra atsakingas už žmogaus apetitą. Mokslininkai pataria nebevalgyti saldumynų, būtent dėl ​​to žmogaus organizme šis hormonas padidėja ir žmonėms pradeda aktyviai augti .

Serotoninas yra laimės hormonas.

Jei jo nėra žmogaus organizme, žmonės pradeda kristi į depresiją, valgo šlamštą ir priauga svorio. Norint jį padidinti, patariama vartoti daugiau kiaušinių, daržovių, riešutų ir vaisių.

hormonai maistas min

Jei žmogaus organizme yra daug šio hormono, tada žmogus yra aktyvus, daug valgo ir geria skysčių. Jei yra mažai adrenalino, atsiranda mieguistumas, apatija, depresija ir dirglumas. Norėdami padidinti šio hormono kiekį, turite daugiau sportuoti, valgyti daržoves ir vaisius, nustoti gaminti riebų maistą. Galite valgyti ryžius, obuolius, kukurūzus.

Gliukagonas

Jei žmogus gyvenime patiria daug streso, tai gali sukelti hormono gliukagono perteklius. Ekspertai pataria kuo daugiau judėti ir valgyti.

Testosteronas

Šio hormono perteklius gali sukelti stiprią agresiją, irzlumą ir raumenų masės padidėjimą. Ekspertai pataria kasdien sportuoti, atsikratyti miltų ir saldumynų.

 

Taip pat skaitykite:

Susiję straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button