Atsakymai į klausimą "Kaip...?"Sportas / Sveikata

Kaip pasiruošti gripo ir peršalimo ligų sezonui?

Nuo gripo kasmet miršta tūkstančiai žmonių visame pasaulyje. Tačiau jei laikysitės tam tikrų taisyklių, galite daug kartų sumažinti šios ligos riziką. Kas veikia imuninę sistemą ir kaip paruošti organizmą gripo ir peršalimo ligų sezonui? Apie tai šiame straipsnyje.

Gripo ir peršalimo sezonas

Pasak gydytojo, pirmiausia reikia suprasti, kad šiuo metu nėra nė vieno vaisto, kuris iš tikrųjų stiprintų imunitetą.

“Visi šūkiai, kuriuos mums bruka farmacijos bendrovės, tėra rinkodaros triukas”.

Ką daryti? Rekomendacijos gerai žinomos, tačiau būtent jų laikymasis padeda organizmui apsisaugoti nuo virusų.

Artėja gripo ir peršalimo ligų sezonas

Pakankamai miegokite

Vienas iš pagrindinių imunitetą veikiančių veiksnių yra miegas. Miego trūkumas turi tiesioginės įtakos tam, kaip dažnai sergate.

“Kai žmogui nuolat trūksta miego, pablogėja imunitetas ir jis tampa imlesnis įvairioms ligoms” – sako gydytojai.

Venkite hipotermijos

Didelė hipotermija netreniruotam organizmui sukelia stresą ir sumažina jo gynybines funkcijas. Jei žmonės netreniruoti, imuninės ląstelės audiniuose yra mažiau judrios, prasčiau reaguoja į infekcijų sukėlėjus ir negali su jais kovoti.

Valgykite subalansuotą maistą

Užuot vartoję maisto papildus, gydytojas rekomenduoja pagerinti mitybą. Maistas turėtų būti sveikas ir subalansuotas:

“Geriau valgyti daugiau vaisių ir daržovių. Multivitaminai nepakeis subalansuotos 400 g vaisių ir daržovių dietos.

Pratimai

Reguliarus fizinis aktyvumas taip pat stimuliuoja imuninę sistemą.

“Manoma, kad vidutinio sunkumo fiziniam aktyvumui turėtumėte skirti ne mažiau kaip 150-180 minučių. Tai bendros sveikos gyvensenos taisyklės”.

Patikrinkite savo kūną

Kasmetinis sveikatos patikrinimas yra privalomas kiekvieno sveikata besirūpinančio žmogaus gyvenime. Prieš šaltąjį sezoną bendrosios praktikos gydytojas patarė atlikti tyrimus:

“Jei, pavyzdžiui, sumažėja vitamino D arba geležies kiekis, nukenčia imuninė sistema. Tokiu atveju reikia pašalinti vitaminų trūkumą ir vartoti tinkamus vitaminus.


Taip pat skaitykite:

Taip pat skaitykite

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button