Animuotos reklamos gamyba


Video reklamos kūrimas neturi ribų, ypač kai kalbama apie reklamą su vaizdo įrašais. Yra daug kūrybingų animacijos idėjų, kurias galite įgyvendinti, puikiai demonstruojančių produktų pranašumus, pritaikant skelbimą pardavimo kanalo etapui ir verslo tikslui, taip pat pakartotinai naudojant vaizdo įrašą įvairiuose rinkodaros kanaluose. Sužinokime, kaip sukurti produkto reklamą naudojant animacijos galią, ir pasisemkime įkvėpimo iš kai kurių puikių animuotų skelbimų pavyzdžių.

Yra daug reklaminių vaizdo įrašų pavyzdžių, tačiau ne visi jie gali pasiekti savo tikslą ir patraukti auditoriją. Štai kodėl animacinės reklamos yra išskirtinės ir skatinančios:

Įspūdingi vaizdai. Pirmas vartotojų įspūdis visada yra vizualinis, todėl prasmingiausia statyti didžiausią statymą dėl jų kokybės ir prekės ženklo tapatybės suderinimo.

Tinkamas pardavimo piltuvo etapas. Galite sukurti kelių tipų vaizdo įrašus, tačiau kiekvienas iš jų visada turėtų būti pritaikytas pardavimo kanalo etapui, kad žiūrovai būtų perkelti iš viršaus į apačią.

Tinkamas rinkodaros kanalas. Naudojamas rinkodaros kanalas yra svarbus jūsų būsimam vaizdo įrašo našumui. Tai taip pat lemiama pasirenkant geriausią vaizdo įrašo trukmę. Pavyzdžiui, ilgesni vaizdo įrašai, pvz., mokymo programos, geriau tinka „YouTube“, o trumpi reklaminiai skelbimai gerai veikia socialinėje žiniasklaidoje.

Pasakojimas. Istorijų pasakojimo elementai ypač svarbūs animacinių filmų reklamoms. Nepriklausomai nuo amžiaus, vartotojai tikisi išgirsti patrauklią istoriją po skelbimu, o kai kurie reklaminių animacinių filmų pavyzdžiai iš tikrųjų yra jaudinantys ir verčiantys širdį.

Patrauklus ir skatinantis. Aiškus, patrauklus ir skatinantis raginimas veikti yra būtinas efektyvaus animacinio skelbimo elementas. Jo tikslas paprastas – pritraukti žiūrovus į tikslinį veiksmą, todėl pagalvokite apie tai iš anksto, kad vaizdo įrašas geriau atitiktų jūsų verslo tikslą ir pardavimo kanalo etapą.

Animuotos reklamos gamyba

3D animacija. Tai yra animacijos rūšis, kuri suteikia vaizdui daugiau gylio, nes tai yra trimatis vaizdas. Šis animacijos stilius iš tikrųjų tampa jo elementu, kai jis naudojamas parodyti, kaip veikia sudėtingi produktai, pavyzdžiui, inžinerijos, statybos ir infrastruktūros pramonėje. Didžiausias šios animacijos pranašumas yra galimybė supaprastinti procesus į tai, kas vartotojui būtų lengviau virškinama.

Atsižvelkite į savo tikslinę auditoriją ir pardavimo kanalo etapą. Pirmiausia reikia dar kartą pažvelgti į tikslinę auditoriją, jos suvokimo specifiką ir pardavimo kanalo etapą. Pavyzdžiui, jaunesnė tikslinė auditorija gerai įsitraukia į „TikTok“ ir „Snapchat“ vaizdo įrašus (turėkite tai omenyje, kai nuspręsite dėl skelbimo trukmės), o vyresnės kartos vartotojai dažniau žiūri ilgesnius vaizdo įrašus, gilindamiesi į jų prasmę. Kalbant apie pardavimo kanalo etapą, jis yra lemiamas norint pasiūlyti tinkamą produkto ar paslaugos vaizdo įrašo skelbimo tipą.

Animacijos naudojimas rinkodaroje turi daugybę privalumų, o jos populiarumas neabejotinai auga, todėl animacija vaidins svarbų vaidmenį skaitmeninės rinkodaros ateityje. Animacija yra patogi priemonė reklamuoti savo verslą; tai paprastas būdas pasakyti auditorijai, kas esate ir ką darote. Animacinio dizaino ir animuotų vaizdo reklamų naudojimas turi įvairių privalumų.

Kiekvienas žmogus informaciją priima įvairiais būdais. Naudodami animuotą reklamą galite nenaudoti didelių teksto dalių ir padaryti jį patrauklesnį savo auditorijai. Tai leis auditorijai papasakoti sudėtingą informaciją ir plačias idėjas paprastesniu formatu. Animacija padarys turinį labiau įsimintiną žiūrovams ir paskatins juos sužinoti daugiau apie tai, ką veikia jūsų .

Taip pat, svarbu paminėti, kad animacijos naudojimas gali padėti sumažinti asmeninio vaizdo įrašo kūrimo išlaidas, todėl rinkodaros srityje vis dažniau matomi animaciniai vaizdo įrašai. Sudėtingų animacijų kūrimas jums kainuos brangiau, o sutaupysite pinigų, nes nemokėsite už jos filmavimą, montavimą ir personalą. Jei norite ką nors pakeisti vaizdo įraše, ar tai būtų balso perdavimas, ar vaizdo įraše rodoma informacija, jums nereikės filmuoti iš naujo. Jums tereikia redaguoti esamą animacijos failą.

Išeiti iš AMP versijos