Bendrovė “Apple” sutiko išmokėti kompensacijas naudotojams, kurie galėjo nukentėti nuo firminės reklamos. Apie tai praneša “Popular Science”.
Kaip tapo žinoma, “Apple” išsprendė teisinį ginčą dėl “Family Sharing” reklamos. Pagal susitarimą bendrovė nukentėjusiems naudotojams išmokės 30 JAV dolerių, o galutinė suma padidės iki 50 JAV dolerių. IT milžinė taip pat atlygins visas teisines išlaidas.
Ieškinys iš pradžių buvo pateiktas 2019 m. Jame naudotojai teigė, kad “Apple” juos klaidino “Family Sharing” reklamomis. Ši funkcija leidžia naudotojams dalytis “Apple” ir kitų bendrovių paslaugų prenumeratomis tarp savo šeimos narių. Tačiau ne visos trečiųjų šalių paslaugos leido tokiu būdu dalytis savo prenumeratomis, apie tai bendrovė savo reklaminėje medžiagoje neužsiminė.
Dėl to korporacija sutiko sumokėti kompensaciją, nors savo kaltės nepripažino. Pasak žurnalistų, “Apple” įrangos savininkai, kurie nuo 2015 m. birželio 21 d. iki 2019 m. sausio 30 d. naudojosi šeimos dalijimosi funkcija, gali reikalauti kompensacijos. Tie, kurie mano, kad nuo to nukentėjo, iki 2024 m. kovo 1 d. turi užpildyti, atsispausdinti ir išsiųsti šiuo metu oficialioje bylos svetainėje esančią formą, o po to kitą mėnesį bus planuojamas galutinis patvirtinimo posėdis, kuriame bus patvirtintos visos smulkmenos.