„Daily Mail“ žurnalistai atliko eksperimentą, siekdami patikrinti, ar tiesa, kad šiuolaikiniai išmanieji telefonai nuolat klauso jų savininkų, kad rodytų atitinkamas reklamas.
Ar telefonas nuolat jūsų klausosi?
Tam tikslui buvo nupirktas naujas Samsung išmanusis telefonas ir sukurta paskyra Rusijoje uždraustame socialiniame tinkle Facebook* fiktyvaus 22 metų vartotojo vardu Robinas.
Kelias dienas iš eilės prie įrenginio žurnalistai diskutavo apie ketinimą įsigyti aukščiausios klasės automobilį. Tikslas buvo patikrinti, ar socialiniame tinkle neatsiras reklamų, atitinkančių pokalbius. Tačiau laikui pasibaigus išmaniajame telefone jokios reklamos nepasirodė.
Žurnalistai padarė išvadą, kad išmanusis telefonas visgi neklauso vartotojo. Norėdami pakomentuoti, jie susisiekė su „Barrier Network“ saugumo specialistu Jordanu Schroederiu. Jis teigė, kad stebėti milijonus vartotojų, naudojančių išmaniuosius telefonus, yra techniškai sudėtinga ir labai brangu.
Anot jo, įmonės turi kitą būdą formuoti reklaminį vartotojų profilį – pagrįstą paieškų ir apsilankymų svetainėse istorija.