Buvo sutrikusi „Swedbank“ banko programėlės veikla, klientai susidūrė su nepatogumais


Swedbank bankas Lietuvoje / Swedbank nuotr.

Swedbank bankas Lietuvoje / Swedbank nuotr.

Šį rytą daugelis “” programėlės naudotojų pastebėjo, kad nepavyksta prisijungti prie „Swedbank“ išmaniosios programėlės. Pats praneša, kad nesklandumų yra ir daugiau.

Stengiamasi kaip įmanoma greičiau pašalinti visus nesklandumus. Apie 09:30 val. “Swedbank” bankas pranešė, kad visos paslaugos klientams jau prieinamos.

„Informuojame, kad daliai klientų galimi sutrikimai skambinant į banko konsultacijų centrą, jungiantis prie išmaniosios programėlės, taip pat tam galimi laikini sutrikimai atsiskaitant interneto banke. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų – stengiamės nesklandumus pašalinti kiek įmanoma greičiau“, – ryte pranešė „Swedbank“.

Išeiti iš AMP versijos