Pagal “Euro 7” versiją iš esmės bus išlaikytas dabartinis lengvųjų automobilių išmetamų teršalų lygis, o sunkiasvoriams sunkvežimiams bus reikalaujama patobulinimų ir pirmą kartą nustatyti stabdžių ir padangų išmetamų kietųjų dalelių kiekio apribojimai. Todėl iki 2030 m. liepos 1 d. galios dabartiniai “Euro 6” išmetamųjų teršalų standartai lengviesiems automobiliams ir sunkvežimiams.
Siūlomos “Euro 7” priemonės taip pat numato transporto priemonės aplinkosaugos pasą, kuriame būtų pateikiama tokia informacija kaip degalų sąnaudos, akumuliatoriaus būklė, išmetamųjų teršalų ribinės vertės ir reguliarių techninių apžiūrų rezultatai.
Be to, bus išplėsti transporto priemonių, variklių ir taršos kontrolės sistemų eksploatavimo trukmės reikalavimai. Smulkiesiems automobilių gamintojams bus taikomos atskiros taisyklės.