Galbūt “Google” šiek tiek pavėlavo į lenktynes su generatyviniu dirbtiniu intelektu, tačiau bendrovė, vykdydama ribotą “Search Labs” eksperimentą, su vartotojais bando vadinamąją generatyvinę paieškos patirtį (angl. Search Generative Experience, SGE). Iš esmės tai reiškia, kad paieškoje bus siūlomos nedidelės dirbtiniu intelektu paremtos apžvalgos, straipsnių ištraukos arba rekomendacijos (pavyzdžiui, dėl kelionių ar vietinių lankytinų vietų). Dabar Mountain View įsikūrusi bendrovė paskelbė, kad šią technologiją galės išbandyti daugiau žmonių.
“Google” pranešė, kad jos iniciatyva “Search Labs” ir su ja susijusios SGE funkcijos dabar prieinamos Indijoje ir Japonijoje. Šių regionų vartotojai pirmiausia turės dalyvauti “Search Labs” eksperimente, kad galėtų pradėti veikti.
“Google Search Labs”
Visų pirma Indijos naudotojai gali išbandyti generatyvinio dirbtinio intelekto funkcijas anglų ir hindi kalbomis. “Google” priduria, kad šioje rinkoje taip pat palaikoma įvestis balsu.
Paieškos milžinė taip pat patvirtino, kad dabar, remdamasi dirbtiniu intelektu, mažose apžvalgose rodys atitinkamas nuorodas. Šios nuorodos bus paslėptos apžvalgoje rodykle žemyn. Ši funkcija pirmiausia bus prieinama JAV, o Indijoje ir Japonijoje bus įdiegta “artimiausiomis savaitėmis”.