Kas atsitiks, jei kasdien valgysite salotas?


Salotos kiekvieną dieną

Kuo daugiau, tuo geriau – tokiu principu reikėtų vadovautis renkantis dienos salotų porciją. Šiame straipsnyje pasakojame, kas nutiks jūsų kūnui ir bendrai sveikatai, jei kasdien valgysite salotas.

Kuo naudinga kasdien valgyti salotas?

Vitaminai

Sveikose salotose yra daug įvairių vitaminų. Į mišinį verta dėti ir nuolat kaitalioti daržoves, vaisius, pupeles, riešutus ir sėklas, taip dar daugiau suteiksite organizmui reikalingų naudingų vitaminų ir mineralų.

Šias sveikas salotas galite pagardinti aliejumi: tyrimai parodė, kad aliejus gali padėti pasisavinti naudingus riebaluose tirpius mikroelementus, įskaitant alfa ir beta karotiną, likopeną, liuteiną, vitaminą E, vitaminą K ir vitaminą A. Rekomenduojame į salotas dėti špinatų, lapinių kopūstų, lašišos, riešutų ir sėklų, ypač migdolų ir saulėgrąžų, kuriuose gausu vitamino E.

Mažiau greito maisto

yra puikus būdas išlaikyti svorį ar net atsikratyti papildomų kilogramų. Faktas yra tas, kad salotoe gausu skaidulų, kurios rekomenduojamos antsvorį turintiems ir nutukusiems žmonėms norint numesti svorio. Kuo daugiau salotų, tuo mažiau suvartosite nesveiko maisto.

Tyrimai teigia, kad būtent ląsteliena lėtina virškinimo procesą ir ilgiau išlaiko sotumo jausmą nei vartojant rafinuotus angliavandenius. Savo ruožtu tai padeda pažaboti potraukį saldžių, nesveikų užkandžių ir greičiau numesti svorio.

Smegenų sveikata

Kasdienis salotų vartojimas privers ne tik kūną, bet ir smegenis išlikti geros, sveikos formos. 2018 m. atliktas tyrimas parodė, kad tik vienas dubenėlis salotų gali apsaugoti smegenis nuo senėjimo ir pagerinti vyresnio amžiaus žmonių atmintį.

Vaistai nuo rėmens

Tradicinės naujametinės salotos su majonezu nieko gero neduos. Štai kodėl verta dėti daugiau sveikų ingredientų ir nedėti nesveikų padažų. Jei esate linkęs į rūgšties refliuksą, turėtumėte kuo mažiau vartoti pomidorų ir sūrio, kurie yra labai rūgštūs. Verčiau rinkitės švelnesnius priedus, tokius kaip riešutai, sėklos, vaisiai ar lęšiai.

Būkite atsargūs su porcijomis

Per didelės salotų porcijos gali pabloginti jau esamas virškinimo trakto problemas, ypač sukelti pilvo pūtimą.

Jei į savo salotas įdėsite sočių žalumynų, pavyzdžiui, lapinių kopūstų, į storąją žarną pateks daug netirpių skaidulų, kurios gali sukelti vidurių užkietėjimą ir tapti beprotišku maistu ten gyvenančioms bakterijoms. Dėl to gali susidaryti dujos.

Stenkitės porcijas didinti palaipsniui, taip išvengsite neigiamų pasekmių ir leisite organizmui priprasti prie pokyčių.

Išeiti iš AMP versijos