Praėjus ketveriems metams po pirmojo debiuto “Škoda” atnaujino kompaktišką hečbeką “Scala” ir krosoverį “Kamiq”, atlikdama keletą patobulinimų ir atnaujinimų.
Išoriškai naujieji “Scala” ir “Kamiq” pasikeitė nežymiai. Daugiausia dėmesio pokyčiams skiriama naujoms priekinėms dalims, įskaitant naujo dizaino priekinius žibintus, kuriuos pasirinktinai galima įsigyti su “Matrix-LED” technologija, taip pat šiek tiek pakeistos grotelės ir buferiai. Škoda Scala priekiniuose žibintuose įmontuoti kristaliniai moduliai, kurie, kaip juos apibūdina gamintojas, atrodo kaip “blizgantys ledo luitai arba brangakmeniai”, o Kamiq naudojami siauri dienos žibintai, padalyti į keturias dalis.
Automobiliai gavo naujus iki 18 colių dydžio lengvojo lydinio ratlankius. Sportiškoji “Monte Carlo” versija turi blizgius juodus akcentus visame kėbule, tamsintus stiklus, matricinius priekinius žibintus.
Pigiausi variantai bus su 1,0 litro TSI trijų cilindrų benzininiu varikliu, darbinis tūris sieks 94 litrus, automobiliuose bus sumontuota 5 laipsnių mechaninės pavarų dėžės. Taip pat siūlomas 1,0 TSI variklis, kurio darbinis tūris 113 litrų. Jį galima rinktis su 6 laipsnių mechanine arba 7 laipsnių DSG transmisija. Pavyzdinis 1,5 litro TSI keturių cilindrų variklis išvysto 148 AG ir taip pat gali būti komplektuojamas su mechanine arba automatine pavarų dėže. Visi “Scala” ir “Kamiq” variantai varomi priekiniais ratais.
Taip pat pasirinktinai siūloma nelygiems keliams pritaikyta pakaba su 15 mm didesne prošvaisa.