Anksčiau “Apple” stengėsi mažinti išmaniųjų telefonų kainą, tačiau tai jau praeitis. Bendrovė manė, kad padaryti telefonus prieinamus klientams yra nepelningas tikslas. Dabar jos pavyzdžiu seka ir “Samsung”.
Pastaraisiais metais “Apple” pasiekė stulbinamos sėkmės “iPhone” versle. Bendrovė įtikino pasaulį pirkti brangesnius “iPhone Pro” modelius ir bent kol kas neketina nieko keisti.
Kompanija “Apple” suprato, kad kai kalbama apie įrenginį, kurį klientas visada turi su savimi, žmonės nori geriausio, ką gali sau leisti. Žinoma, pigūs modeliai taip pat gerai parduodami. Tačiau “Apple” stengiasi nustatyti tokias kainas ir įrenginio savybes, kad klientai visada būtų linkę įsigyti kokybiškesnį modelį už šiek tiek didesnę sumą.
Verslas kuriamas ne tik didinant pardavimų skaičių, bet ir siekiant iš kiekvieno pardavimo gauti kuo didesnį pelną.
Konkurencija išmaniųjų telefonų rinkoje yra didelė. Biudžetinis segmentas yra didžiulė pramonės šaka, kurioje pelnas iš nekokybiškų prietaisų agresyviomis kainomis yra nedidelis. Tokia padėtis būdinga pradinio lygio “Android” rinkai ir lemia kainų karus, įmonių įsigijimus ir vartotojų nusivylimą nekokybiškais, pigiais telefonais.
Apple visada orientavosi į brangesnių išmaniųjų telefonų rinką. Todėl “iPhone” telefonai yra tokie brangūs, taip bus ir toliau.
Ką daryti tiems, kurie negali įsigyti “iPhone”?
Alternatyvus būdas patekti į “iOS” ekosistemą – pirkti naudotus įrenginius, ir dėl šios priežasties “iPhone” dominuoja naudotų įrenginių rinkoje.
Apklausų duomenimis, net naudoti “iPhone” vis dar laikomi puikiais telefonais, nes jie gauna programinės įrangos ir saugumo atnaujinimus. Tai leidžia bendrovei išlaikyti klientų lojalumą prekės ženklui. “Apple” teikia patrauklią programinę ir techninę įrangą, kurią žmonės vertina.
“Samsung” siekia daugiau… pajamų
“Samsung” siekia sekti “Apple” pavyzdžiu, pristatydama brangesnius modelius su reikšmingais funkcijų atnaujinimais. Tai leidžia bendrovei padidinti pelną ir pritraukti klientus prie savo brangesnių prietaisų. Taip yra todėl, kad išmaniųjų telefonų pardavimai pasaulyje mažėja.
Įmonės ieško būdų, kaip padidinti pajamas siūlydamos prietaisus su patobulintomis funkcijomis. Ir už didesnę kainą.
Išmaniųjų telefonų aukso karštinė
Atrodo, kad pigių prietaisų vis dar parduodami dideli kiekiai, tačiau jie nepelningi ir gamintojui, ir pardavėjui.
Daugelio pigių telefonų gamyba kenkia aplinkai ir reikalauja vertingų išteklių: naudingųjų iškasenų, darbo jėgos, valdymo ir kt. O pelnas yra nedidelis.
Taigi vienintelė protinga išeitis – didinti kainą ir gerinti įrenginius. Vykdydamos šią strategiją bendrovės keičia žaidimo taisykles išmaniųjų telefonų segmente. Didelė tikimybė, kad mokėsime vis daugiau ir daugiau ir stebėsimės, kodėl telefonai tokie brangūs.