Sveikesnio gyvenimo link: kaip pakeiti majonezą salotose, 2 variantai


Daugelis žmonių yra įpratę majonezą naudoti kaip padažą. Jei šis variantas jums atsibodo ir norite, kad patiekalai būtų įdomesni, skanesni bei sveikesni, turėtumėte pagalvoti apie kitus padažus.

Alternatyva majonezui

Avokadų majonezas

Reikės: dviejų prinokusių didesnių avokadų, 2 a. š. acto, 2 a. š. citrinos sulčių, šiek tiek druskos ir pipirų, 2 v. š. aliejaus, šiek tiek vandens (jeigu reikės)

Visus ingredientus sudėkite į virtuvinį smulkintuvą ir gerai sutrinkite. Jeigu masė gaunasi itin tiršta, įpilkite kelis šaukštus vandens. Jeigu mėgstate aštriau, į masę galite įdėti aitriųjų pipirų ar pagardinti kitais mėgstamais prieskoniais ar žolelėmis. Šį produktą, laikant šaldytuve, galite suvartoti per 5 dienas. Skanaus!

Graikiško jogurto majonezas

Reikės: 150 g graikiško jogurto, 100 ml raugintų pasukų,  1 v. š. citrinos sulčių, sauja smulkintų petražolių, krapų ir laiškinių česnakų, šiek tiek druskos ir pipirų

Jeigu norite, kad žolelės būtų stambesnės ir labiau jaustųsi jų tekstūra, visus ingredientus sudėkite į dubenį ir gerai išmaišykite. Vis dėlto, jeigu norite, kad padažas gautųsi itin vientisos tekstūros, ingredientus sudėkite į smulkintuvą ir sutrinkite iki norimos masės. Šis padažas taip pat puikiai tiks kaip užtepėlė ar salotoms gardinti.

Grūdėtos varškės pagardas

Reikės: 400 g grūdėtos varškės, 2 v. š. grietinės, saujos smulkintų petražolių ir svogūnų laiškų, šiek tiek druskos ir pipirų

Dubenyje tarpusavyje sumaišykite grūdėtą varškę ir grietinę. Suberkite labai smulkiai pjaustytas petražoles ir svogūnų laiškus. Jeigu mėgstate, galite įdėti ir kitų žalumynų, pavyzdžiui, krapų. Pagardinkite prieskoniais ir viską gerai išmaišykite.

Jeigu norite, kad gautųsi ypač vientisos tekstūros, grūdėtą varškę ir grietinę susmulkinkite trintuve ir suberkite žoleles su prieskoniais. Skanaus!

Išeiti iš AMP versijos