“Volkswagen Touareg” yra tarptautinės rinkos legenda. Niekas nebūtų pagalvojęs, kad mirusio Ferdinando Piecho protas neapsiribos tuo, ką jis padarė su “Phaeton”, ir pasinaudodamas pirmosios kartos “Porsche Cayenne” kūrimo patirtimi sukurs savo visureigį.
Pasikeitus kartai, “Touareg” pasikeitė tik tiek, kad išlaikytų savo išskirtinį patrauklumą ir išsiskirtų didesniu technologiniu krūviu. Tikimasi, kad atnaujintas flagmanas Europos prekybos salonuose pasirodys nuo kitų metų rugpjūčio, nors kainos ir informacija apie įrangą bus atskleista netrukus. Tokį sprendimą lėmė vienas svarbus veiksnys, kuris turi daug bendro su “Cayenne”. Sportinius automobilius gaminanti bendrovė jau patvirtino, kad nebekurs naujos kartos šio visureigio su vidaus degimo varikliu.
Ir šis procesas bus privalomas, nes abu šie automobiliai ne tik turi bendrą platformą ir kitus mechaninius komponentus, bet ir naudojasi tomis pačiomis surinkimo linijomis Bratislavos gamykloje. Surinkimo linija, kuri nesuderinama su tuo pačiu metu gaminamais vidaus degimo ir elektriniais modeliais. Jei “Touareg” ir toliau būtų varomas iškastiniu kuru, “Volkswagen” būtų priversta ieškoti naujos surinkimo vietos, o to ji nenori.
Gyvas pavyzdys – “Volvo EX90”. Švediškas septynvietis visureigis, kurio debiutas rinkoje buvo atidėtas dėl programinės įrangos stabilumo problemos, pradėtas pardavinėti tik kaip nulinės emisijos modelis. Tokį pat žingsnį žengti ketina ir “Volkswagen” – 2025 m. pabaigoje nutraukti “Touareg” gamybą ir 2026 m. pristatyti jį kaip 100 proc. elektrinį modelį.