Bendrovė “YouTube” paskelbė sumažinusi kvalifikacinius reikalavimus, taikomus dalyvavimui partnerių programoje, ir suteikusi prieigą prie monetizacijos būdų autoriams, turintiems palyginti nedidelę auditoriją: mokamų pokalbių, patarimų, narystės kanale ir apsipirkimo galimybių.
Partnerių programa bus galima naudotis turint 500 prenumeratorių, t. y. perpus mažiau, nei buvo reikalaujama anksčiau. Jai reikia 3 000 valandų žiūrėjimo (anksčiau buvo 4 000) arba 3 milijonų peržiūrų (vietoj 10 milijonų). Iš pradžių mažesni reikalavimai bus pradėti taikyti JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Taivane ir Pietų Korėjoje.
Kūrėjai, pateikę paraišką ir atitinkantys išankstines sąlygas, gauna prieigą prie partnerių programos ir kitų parinkčių, taip pat prenumeratos priemonių, pavyzdžiui, kanalo narystės ir galimybių reklamuoti produktus per “YouTube” pirkimus.
Kriterijus įkelti tris vaizdo įrašus per 90 dienų yra šiek tiek keistas, nes ilgos trukmės vaizdo įrašų kūrėjai gali neturėti pakankamai medžiagos keliems vaizdo įrašams per šį laikotarpį, nepaisant milijonų peržiūrų.