Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

5 raktai į elegantišką senatvę

Priimti save nėra lengva užduotis, ypač kai kalbama apie su amžiumi susijusius pokyčius. Vis tik, nereikėtų pasiduoti negatyvių minčių simfonijai, bet stengtis, kiek tik įmanoma pozityviau žvelgti į natūralius savo pasikeitimus susijusius tiek su išvaizda, tiek su mąstymu.

Įsivaizduokite gražų ir orų senėjimą. Kokie pirmieji vaizdai ateina į galvą? Galbūt konkretūs žmonės, įžymybės? Neskubėkite skaityti kitos pastraipos, leiskite savo vaizduotei įsibėgėti.

Galbūt jūs, kaip ir daugelis, galvojate apie Meryl Streep, Catherine Deneuve arba George’ą Clooney. Be jokios abejonės, jie visi atrodo puikiai, tačiau elegantiška senatvė – tai ne tik išvaizdos klausimas. Taip pat svarbu išmokti priimti su amžiumi susijusius pokyčius kaip neišvengiamybę ir nenuilstamai motyvuoti save palaikyti psichinę ir fizinę formą, kad ir kiek jums būtų metų. Štai keletas patarimų, kurie gali padėti.

Patarimai padesiantys oriai pasitikti ateinancia senatve

Patarimai, padėsiantys oriai pasitikti ateinančią senatvę

GERAI PRIŽIŪRĖKITE SAVO ODĄ

Be abejo, šį patarimą jau girdėjote anksčiau ir turėtumėte į jį žiūrėti rimtai. Ypač svarbu apsaugoti odą nuo žalingo UV spindulių poveikio. Tyrimai rodo, kad beveik 90 % su amžiumi susijusių odos problemų (raukšlių, tamsių dėmių, sausumo) kyla dėl žalingo saulės poveikio.

Net ir tada, kai dangus apsiniaukęs, būtinai apsaugokite odą vandeniui atsparia, UV spinduliams nepralaidžia apsaugos nuo saulės priemone.

Beje, kai kada nereikia pirkti specialaus apsauginio kremo nuo saulės: kokybiškoje šiuolaikinėje kosmetikoje yra UV spindulius blokuojančių filtrų, todėl pakaks drėkinamojo ar maitinamojo veido kremo.

Nepamirškite – plačiakraštė skrybėlė vasarą išlaikys jūsų veidą šešėlyje.

Pirmiausia – reguliarumas

Brandžios odos priežiūrai svarbiausia yra prevencija. Svarbu tinkamai drėkinti ir saugoti odą nuo saulės. Du kartus per dieną prauskitės veidą šiltu vandeniu ir valomosiomis putomis (priešingai nei įprastas muilas, jos nesausina odos).

Dar keletas patarimų:

Suderinkite kosmetikos produktus su savo odos tipu. Pageidautina, kad ant kiekvieno jų būtų užrašyta „skirta brandžiai odai“. Pirmenybę teikite hipoalergiškiems produktams.

Nemanykite, kad didelė produkto kaina yra jo veiksmingumo garantija. Daugelis pigių kremų duoda puikių rezultatų.

Du kartus per savaitę naudokite šveitiklį negyvoms odos ląstelėms nušveisti. Švelniai sukamaisiais judesiais pirštais valykite odą.

Nepamirškite jautrios odos aplink akis, kasdien patepkite ją kremu arba serumu, kad ji būtų stangresnė. Netempkite vokų odos: stenkitės švelniai „įmasažuoti“ kremą.

Atkreipkite ypatingą dėmesį į lūpas ir pasirinkite drėkinamąjį vazeliną su apsauga nuo UV spindulių.

Jei abejojate dėl produkto pasirinkimo, apsilankykite pas kosmetologą dermatologą.

Laikas mesti rūkyti, nes rūkymas pagreitina odos senėjimo procesą – kadangi oda netenka deguonies ir vitaminų, o tai lemia ankstyvas raukšles. Oda netenka kolageno, todėl suglemba.

PAGALVOKITE APIE NAUJĄ GYVENIMĄ IŠĖJUS Į PENSIJĄ

Dabar turite darbą ir vienokią ar kitokią padėtį visuomenėje. Kas jūsų laukia toliau, kai išeisite į pensiją? Iš anksto pagalvokite, ką veiksite savo aukso amžiuje. Turite ar turėjote hobį, kuriam negalite skirti tiek laiko, kiek norėtumėte? Laikas apie tai pagalvoti. Planuokite keliones, susitikimus su giminaičiais ir kitą veiklą, kuri jus sudomintų.

Priimkite savo amžių

Gražiai senti nereiškia siekti atrodyti kaip trisdešimtmetis ar elgtis kaip paauglys. Senėjimo elegancija slypi jo priėmime, nes tai visiškai normalus ir natūralus procesas. Turėtumėte didžiuotis savo amžiumi – juk ne kiekvienas sulaukia žilų plaukų!

Priimkite savo amziu

Stenkitės patirti kuo mažiau streso

Pernelyg didelis stresas gali pakenkti jūsų imuninei sistemai, sukelti depresiją, nerimą, svorio augimą ir virškinimo sutrikimus.

Žinoma, streso visiškai atsikratyti nepavyks – tai neišvengiama gyvenimo dalis. Išmokite reguliuoti jo „dozę“.

Jums nereikia metų metus nešiotis senų traumų ir nuoskaudų svorio, kuris sukelia somatizaciją, „bėgimą į ligą“. Meditacija gali padėti įveikti nerimą. Paprastas būdas – sutelkti dėmesį į kvėpavimą, atkreipiant dėmesį į kiekvieną įkvėpimą ir iškvėpimą.

Išlikite optimistiški

Pozityvus mąstymas tiesiogiai susijęs su ilgaamžiškumu ir fizine bei psichine sveikata. Jei būsite kupini optimizmo ir nepaversite senėjimo tragedija, gyvensite ilgai ir laimingai.

BŪKITE FIZIŠKAI AKTYVŪS

Tikriausiai ne kartą esate apie tai girdėję, todėl verta paminėti mankštos naudą. Nereikia pradėti bėgioti maratonus ar laipioti uolomis, tačiau daugumai žmonių vaikščiojimas yra taipogi naudingas. Kasdienis pusvalandžio trukmės pasivaikščiojimas geru tempu padės palaikyti širdies raumenų tonusą, pagerins kraujotaką, sustiprins kaulus, palaikys stabilų svorį ir gerą virškinimą.

Laikykites sveikos mitybos principu

Laikykitės sveikos mitybos principų

Visų pirma sumažinkite saldumynų kiekį ir vartokite daugiau vitaminų. Su amžiumi keičiasi medžiagų apykaita, todėl mums reikia daugiau vitaminų nei jaunystėje.

Vitamino E yra džiovintuose vaisiuose ir saulėgrąžų sėklose, žaliose daržovėse ir augaliniame aliejuje. Jis padeda organizmui kovoti su laisvaisiais radikalais ir mažina širdies priepuolių bei insulto riziką.

Vitaminas C, kurio gausu erškėtuogėse, saldžiosiose paprikose, serbentuose ir citrusiniuose vaisiuose, yra dar vienas laisvųjų radikalų priešas. Jis prisideda prie vitamino E gamybos, dalyvauja kolageno gamyboje, mažina vėžio, kataraktos ir širdies ir kraujagyslių ligų riziką.

Vitaminas D padeda kovoti su osteoporoze. Mums visada reikia stiprių kaulų, bet ypač – senstant. Vitaminas D pasisavinamas saulės šviesoje, jo taip pat yra pieno produktuose.

Pamirškite televizorių

Valandų valandas trunkantis žiūrėjimas į televizorių yra toks pat nesveikas kaip rūkymas ir nejudrumas. Laikas palikti patogią sofą ir nuveikti ką nors naudingo.

Rūpinkitės savo dantimis

Reguliariai lankykitės pas odontologą ir laikykitės jo rekomendacijų. Kruopščiai valydami dantis taip pat išvengsite infekcijų, ėduonies ir kitų ligų.

IŠLIKITE SOCIALIAI AKTYVŪS

Bendravimas su žmonėmis padeda palaikyti gerą nuotaiką ir aštrų protą. Palaikykite ryšius, investuokite ne tik į senus draugus, bet ir į naujus pažįstamus, ir emocinis atlygis netruks ateiti.

Uzimkite smegenis naujais issukiais

Užimkite smegenis naujais iššūkiais

Mokykitės naujų dalykų, išbandykite savo protinius gebėjimus. Tegyvuoja naujos neuronų jungtys ir treniruojamos senosios! Net ir nedideli pokyčiai jau yra treniruotė smegenims. Keliaukite naujais maršrutais, naudokite naujus ingredientus maistui, pieškite ar rašykite kaire ranka, jei esate dešiniarankis (ir atvirkščiai).

Pakankamai miegokite

Su amžiumi dažnai atsiranda miego sutrikimų: vieni sunkiai užmiega, kiti sunkiai prabunda. Stenkitės laikytis režimo ir miegoti bent septynias valandas.

GERA IŠVAIZDA YRA JŪSŲ VIZITINĖ KORTELĖ

Nepersistenkite su makiažu

Galbūt manote, kad pudra ar makiažo pagrindas užmaskuos raukšles, tačiau tai veikia priešingai. Nesistenkite paslėpti savo amžiaus po makiažo sluoksniais. Tinkamas makiažas turėtų būti diskretiškas ir santūrus.

Nepersistenkite su makiazu

Nesibaiminkite estetinės chirurgijos

Nėra gėda griebtis operacijos. Vis tik nesitikėkite, kad ji sugrąžins jums jaunatvišką veidą. Visų pirma būkite savimi. Jei mėgstate ilgus plaukus, nekirpkite jų. Ar tikrai jums labiau patinka žili plaukai nei dažyti? Taip ir toliau. Jei norite būti šviesiaplaukė, tai jūsų teisė.

Tai, kad senstate, nereiškia, kad negalite sekti mada ar išlaikyti savo mėgstamo stiliaus. Būkite originalūs, likite ištikimi sau ir savo troškimams.


Taip pat skaitykite:

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Skaitykite panašius straipsnius

Kitas straipsnis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.