Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Kaip mėgautis gyvenimu nepaisant likimo smūgių: paprastas pratimas

Atleidimas iš darbo, skyrybos, artimo žmogaus mirtis, santaupų praradimas – deja, kiekvienam bent kartą gyvenime teko susidurti su skaudžiais įvykiais. Krizės metu mes pasimetame ir nustojame džiaugtis gyvenimu, nors teigiamų emocijų mums reikia labiau nei ko nors kito. Kartais esame tokie prislėgti, įsitempę ir emociškai nestabilūs, kad nustojame pastebėti teigiamus dalykus.

Tačiau mes pradedame naują gyvenimo etapą: turime ne tik gedėti dėl netekties, bet ir susitaikyti su pokyčiais, įgyti savarankiškumo, stiprybės ir judėti toliau. Gyvenimas dar nesibaigė – visada bus gerų dalykų. Geriausia dovana, kurią galite sau padovanoti, norėdami išgyventi sunkią netektį, yra išmokti vėl džiaugtis gyvenimu. Kaip tai padaryti?

 

UŽDUOKITE SAU KLAUSIMUS

Ar mano gyvenime yra kažkas gražaus, ką nustojau pastebėti?

Daugelis žmonių mano, kad švęsti ir džiaugtis kažkuo verta tik esant didelėms progoms. Tačiau kodėl pamirštame „mažas” pergales, kurias pasiekiame kiekvieną dieną?

Mes nepakankamai vertiname savo pasiekimus. Kiekviena diena, kai perimame savo gyvenimo kontrolę, išmokstame geriau valdyti pinigus ir pasiruošiame grįžti į darbą, tampame šiek tiek stipresni, įgyjame pasitikėjimo savimi, išmokstame geriau rūpintis savimi ir labiau save vertinti, kiekviena tokia diena yra priežastis džiaugtis.

Taigi, kuo galima džiaugtis patyrus sunkius išgyvenimus? Štai keletas pavyzdžių:

„Džiaugiuosi, kad nesveiki santykiai liko praeityje.”

„Džiaugiuosi, kad esu tokia atspari. Dabar, kai visa tai išgyvenau, gyvenime nieko nebebijau.”

Norint užgydyti žaizdas ir rasti jėgų gyventi toliau, svarbu išmokti vėl būti laimingiems. Tai sudėtingiausias ir kartu svarbiausias žingsnis sveikimo kelyje.

Ko iš manęs niekas niekada negali atimti?

Pagalvokite, kokių džiaugsmo priežasčių galima rasti kasdieniame gyvenime. Pateikiame keletą pavyzdžių:

Pavasario orai,

švarios paklodės, kvepiančios audinių minkštikliu,

karšta vonia prieš miegą,

mėgstantis žaisti ir kvailioti šuo,

naminis pyragas.

KAIP ATLIKTI PRATIMĄ?

Kai kam labiau patinka sudaryti sąrašą prieš einant miegoti, kai baigiasi visi vakaro darbai. Kai kam – ryte. Iš tiesų visiškai nesvarbu, kada tai darote, svarbiausia – darykite.

Nėra prasmės pratimą atlikti vieną kartą. Kad pasiektumėte rezultatų, tai reikia daryti reguliariai, kad tai taptų įpročiu. Kai kurie tyrimai rodo, kad įpročiui išsiugdyti reikia 21 dienos, tačiau jau po trijų dienų pastebėsite, kad jūsų požiūris į gyvenimą pasikeitė.

KAIP PAPRASTAS ĮPROTIS GALI PAKEISTI JŪSŲ POŽIŪRĮ

KAIP PAPRASTAS ĮPROTIS GALI PAKEISTI JŪSŲ POŽIŪRĮ Į PASAULĮ

Galbūt pastebėsite tam tikrą dėsningumą – kai kurios dėkingumo progos reguliariai atsiras jūsų užrašų knygelėje. Tai nėra atsitiktinumai. Šie gyvenimo aspektai jums teikia tikrą džiaugsmą, todėl jais reikia kuo labiau džiaugtis.

Kai pykstate ar jaučiatės vieniši, jie gali atkurti pusiausvyrą ir priminti, kad kontroliuojate savo gyvenimą, kad esate stiprus žmogus ir kad, kad ir ką išgyventumėte, galite susigrąžinti visavertį gyvenimą ir laimę.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas 0 / 5. Balsų skaičius: 0

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Skaitykite panašius straipsnius

Kitas straipsnis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *