Atėjus rudeniui, padidėjusi drėgmė gali sukelti automobilių veikimo problemų, o kai kurios dalys gali visiškai sugesti. Interneto bendruomenių forumuose, socialiniuose tinkluose nenutyla diskusijos apie tai, kurie automobiliai (su vidaus degimo varikliu ar elektromobiliai) labiau toleruoja drėgmę. Ekspertai paaiškino kaip yra iš tikrųjų.
Ekspertai teigia, kad automobiliuose su vidaus degimo varikliais yra daugiau detalių, kurios prastai toleruoja vandenį, ypač dėl staigių temperatūros pokyčių. Pavyzdžiui, važiuojant per gilias balas gali įvykti hidrosmūgis, kai vanduo patenka į oro įsiurbimo angą. Tai dažniausiai sukelia rimtus nuostolius.
Taip pat reikėtų vengti, kad vanduo nepatektų ant įkaitusio katalizatoriaus, kietųjų dalelių filtro ar stabdžių diskų. Susidūrimas su vandeniu gali sukelti staigius temperatūros pokyčius, deformacijas ar šių dalių pažeidimus. Be to, drėgmė yra pavojinga jutikliams, generatoriui, turbokompresoriams, išmetimo kolektoriui ir uždegimo sistemos komponentams.
Elektromobilių rizika vandenyje yra mažesnė nei vidaus degimo varikliu varomų automobilių. Elektromotorui nereikia oro, todėl drėgmė į jį nepatenka. Be to, elektromobiliuose beveik nėra detalių, kurios gali perkaisti ir sugesti nuo kontakto su vandeniu. Elektrinės dalys paprastai yra gerai apsaugotos. Vis dėlto, rimtas elektromobilio užtvindymas per potvynį ar važiavimą per gilias balas gali sukelti problemų.