Politikų ir reguliavimo institucijų sprendimai dėl griežto taupymo sukėlė nemažai problemų ir gamintojams, ir vartotojams.
Elektromobilių rinkos dalies mažėjimas ES siunčia itin nerimą keliantį signalą pramonei ir politikos formuotojams. Todėl Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) paragino ES institucijas parengti skubias priemones, kurios padėtų sušvelninti situaciją. Primename, kad nuo 2025 m. įsigalios nauji CO2 išmetimo standartai.
Vis dar trūksta svarbių sąlygų:
- vandenilio įkrovimo ir degalų papildymo infrastruktūra,
- konkurencinga gamybos aplinka,
- įperkama žalioji energija,
- nauda vartotojams,
- patikimas žaliavų tiekimas.
„Pramonė negali sau leisti laukti 2026 ir 2027 m. CO2 peržiūrų, mums reikia skubių ir esminių veiksmų jau dabar, kad būtų pakeista mažėjimo tendencija, atkurtas ES pramonės konkurencingumas ir sumažintas strateginis pažeidžiamumas“, – sakė ACEA.
ACEA ragina nedelsiant pradėti diskusijas dėl trumpalaikių priemonių paketo, skirto iki 2025 m. sumažinti tiek lengvųjų automobilių, tiek sunkvežimių išmetamo CO2 kiekį. Tai apima ir naujų, griežtesnių išmetamo CO2 kiekio tikslų nustatymo atidėjimą.