Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Europos Sąjunga įveda EURO 7 standartą automobiliams: gamintojai vėl turės sukti galvą, kaip sumažinti taršą
Automobiliai / Transporto priemonės

Europos Sąjunga įveda EURO 7 standartą automobiliams: gamintojai vėl turės sukti galvą, kaip sumažinti taršą

Priimtas EURO 7 standartas
Dalintis

Europos Parlamentas patvirtino griežtesnius kai kurių transporto priemonių išmetamųjų teršalų standartus, sušvelnindamas pirminį Europos Sąjungos pasiūlymą po kai kurių valstybių narių prieštaravimų. Trečiadienį patvirtintose naujose taisyklėse išlaikomi dabartiniai lengvųjų automobilių ir mikroautobusų teršalų, įskaitant azoto oksidus ir anglies monoksidą, standartai, tačiau autobusams ir sunkvežimiams nustatomos griežtesnės ribos. Be to, jose pirmą kartą nustatomos automobilių ir furgonų stabdžių kietųjų dalelių taršos ribos.

Europos Parlamentas priėmė EURO 7 standartą

Nuo 1992 m., kai buvo priimtas pirmasis taisyklių rinkinys, vadinamas „Euro 1”, ES palaipsniui griežtino kelių transporto priemonių išmetamųjų teršalų ribas. 2022 m. Europos Komisija, ES vykdomoji institucija, pasiūlė naujausią taisyklių rinkinį – „Euro 7”. Naujosios taisyklės, kurias dar turi galutinai oficialiai patvirtinti ES šalys, lengviesiems automobiliams ir furgonams bus taikomos nuo 2030 m. liepos mėn., o autobusams ir sunkvežimiams – po 12 mėnesių. Iš pradžių Europos Komisija siūlė griežtesnius apribojimus lengviesiems automobiliams taikyti nuo 2025 m. vidurio, o sunkvežimiams ir autobusams – nuo 2027 m. vidurio.

Pagrindinė ES politika, kuria siekiama sumažinti automobilių išmetamą šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, yra atskiras įstatymas, kuriuo nuo 2035 m. ES bus uždrausta pardavinėti naujus CO2 išmetančius automobilius. Europos automobilių gamintojai ir šalys, įskaitant Prancūziją, Italiją ir Čekiją, pasisakė už „Euro 7” sugriežtinimą. Atsižvelgdamos į tai, kad bus uždrausta pardavinėti naujus CO2 išmetančius automobilius, jos teigė, kad būtų geriau sutelkti investicijas į elektromobilių gamybos didinimą, kad būtų patenkinta būsima paklausa.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Žalias greičio ženklas

Ispanijoje bandomas „žalias“ greičio ženklas, bet ar jis reikalingas? Situacija Lietuvoje – aiškesnė

Ispanijos keliuose pasirodė naujas, žalios spalvos greitį nurodantis ženklas, tačiau jis sukėlė...

Stabdykite automobilį

Nedelsiant sustabdykite automobilį, jei užuodžiate šį kvapą: mechaniko perspėjimas

Žinomas amerikiečių automobilių mechanikas ir „YouTube“ turinio kūrėjas Scotty Kilmeris perspėjo savo...

original_VolkswagenTransporter

Išsami „Volkswagen“ komercinių automobilių apžvalga 2025: kurį modelį pasirinkti Jūsų verslui?

Kaip ilgametis komercinio transporto rinkos stebėtojas, mačiau ne vieną modelių atnaujinimą. Tačiau...

TOP vidutinės klasės visureigiai

Renkamės vidutinio dydžio ir vidutinės kainos visureigį – TOP 5 anot Lietuvos vairuotojų

Pirkdami vidutinės klasės prieinamos kainos visureigį/krosoverį, susiduriame su nuo seno itin populiariais...