Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Hibridas, kurio nesitikėjote: „Renault“ sukūrė gražų, futuristinį automobilį, varomą ir vandeniliu, ir elektra
Automobiliai / Transporto priemonės

Hibridas, kurio nesitikėjote: „Renault“ sukūrė gražų, futuristinį automobilį, varomą ir vandeniliu, ir elektra

Renault Emblème - koncepcinis automobilis
Dalintis

Iki 2040 m. „Renault“ nori pasiekti, kad Europoje anglies dioksido emisija būtų neutrali. Siekdama šio tikslo, bendrovė padvigubina baterijomis varomų elektrinių transporto priemonių skaičių, tačiau tvirtina, kad vandenilinės transporto priemonės vis dar turi ateitį. Dabar ji pristatė „Emblème“ koncepciją, kuri iš tikrųjų yra ir viena, ir kita. Šiame stilingame automobilyje suderintas vandenilio kuro elementas ir akumuliatorius.

„Renault” šį kėbulą vadina shooting brake, nors klasikiniu požiūriu šiam kėbului būdingas mažesnis durų skaičius. Nepaisant kėbulo stiliaus, „Emblème“ yra aerodinaminė koncepcija, kurios pasipriešinimo koeficientas yra vos 0,25. Jo išvaizda gerokai skiriasi nuo įprastų serijinių modelių, todėl galime tikėtis, kad kai kurie jo dizaino elementai išnyks iš serijinių modelių. Tai gana didelis automobilis, kurio ilgis siekia 4,8 m, bet aukštis – tik 1,52 m, todėl jis pasižymi aptakiu profiliu.

Renault Emblème koncepcija 2

Renault teigia, kad „Emblème“ gali nuvažiuoti 1000 kilometrų „taip pat greitai, kaip ir automobilis su vidaus degimo varikliu“. Ši citata daroma su prielaida, kad 2,8 kg sveriančio vandenilio bako pripildymui reikia sustoti du kartus, jei pavyks rasti degalinių, nes praėjusių metų pabaigoje pasaulyje jų buvo maždaug 1 000. Kiekvienas sustojimas trunka mažiau nei penkias minutes, o pilno bako užtenka nuvažiuoti 350 kilometrų. 40 kWh nikelio-mangano-kobalto (NMC) akumuliatoriaus dėka mieste žemas universalas elgiasi kaip elektra varomas automobilis.

Renault Emblème koncepcija 3

Paprasti skaičiavimai rodo, kad pilnai įkrautos baterijos turėtų pakakti nuvažiuoti 300 kilometrų. Emblème turi galinių varomųjų ratų pavarą, kurią užtikrina gale sumontuotas 215 arklio galių variklis.

Nepaisant sudėtingos transmisijos, „Emblème“ nėra toks sunkus kaip dauguma tradicinių hibridinių ar elektrinių transporto priemonių. Renault reklamuoja, kad, inžinieriams suradus ir pašalinus kiekvieną papildomą kilogramą, automobilio savasis svoris yra 1750 kg. Visos šios pastangos buvo dedamos siekiant užtikrinti, kad įspūdingas universalas būtų kuo mažiau kenksmingas aplinkai.

Renault Emblème koncepcija 5

Koncepcinis automobilis bus viešai pristatytas 2024 m. spalio 14-20 d. vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

1 Komentaras

guest
1 Komentaras
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hmm
Hmm
prieš 8 mėnesių

Nieko čia blatno nematau, renuškei reiktų kaisti ir pavadinima ir ženkla visiškai kardinalei, nes vien pavadinimas „Reno” jau atšoksta fantazija pirkti…

Panašūs straipsniai
Automobilio navigacija

Navigacijai su GPS atėjo galas. Vairuotojai privalo grįžti prie popierinių žemėlapių

Ar įsivaizduoji, kad viduryje kelionės tavo navigacija rodo, jog važiuoji per Kuršių...

Dreba automobilio vairas

Automobilis dreba važiuojant? Patikrinkite šiuos elementus

Vibracijos, jaučiamos važiuojant automobiliu, gali signalizuoti tiek apie nedidelius netikslumus, tiek apie...

Naujas kelio ženklas Lenkijoje F-24 / vivooo / Shutterstock.com

Lenkijoje vienas po kito dygsta nauji kelio ženklai. „Pamatysite F-24 ir gal prieš eismą nebevažiuosite?”

Pastaruoju metu didele problema tapo vairuotojai, kurie į greitkelį ar automagistralę įvažiuoja...

Naujas kelio ženklas Lenkijoje F-23

Naujas ženklas Lenkijos keliuose – F-23. „Vidurinė daugiafunkcė juosta“, ką ji reiškia?

Vis dažniau naujose kelių atkarpose miestuose atsiranda papildoma, vidurinė eismo juosta, kuria...