Šiandien beveik kiekviename automobilyje yra įmontuotas kompiuteris, kuris prietaisų skydelyje rodo įvairią naudingą informaciją. Tačiau visiškai pasitikėti šiais rodikliais nereikėtų, nes kartais ekrane rodomi skaičiai skiriasi nuo realių duomenų. Pavyzdžiui, kompiuteris gali rodyti, kiek dar galite nuvažiuoti su likusiu degalų kiekiu arba kada užsidega mažo degalų kiekio lemputė. Tačiau ne visada būtina nedelsiant vykti į degalinę. Automobilių mechanikas paaiškino, kodėl.
Kartais būna, kad degalų lemputė užsidega, kai kompiuteris rodo, kad galite nuvažiuoti dar 100 ar daugiau kilometrų, o kartais – kai lieka tik 50 kilometrų. Tai priklauso nuo to, kiek degalų buvo sunaudota pastaruoju metu ir kaip vairuotojas vairavo. Kompiuteris, remdamasis šiais duomenimis ir tuo, kiek degalų liko bake, apskaičiuoja ridą. Yra tam tikri skaičiai, kurie rodo, kiek dar galima važiuoti užsidegus lemputės signalui.
Šis indikatorius rodo ne tikslų atstumą, kurį galite nuvažiuoti lemputei įsijungus, bet likusių degalų kiekį. Daugumoje automobilių ši lemputė užsidega, kai bake lieka maždaug aštuoni litrai degalų. Važiuodami greitkeliu, be staigių pagreitėjimų, su šia atsarga galite nuvažiuoti iki 120 kilometrų. Mieste, kur susidaro spūstys, kuro užteks maždaug 60 kilometrų.
Kiekvienas atvejis yra individualus ir priklauso nuo daugelio veiksnių. Daugelio automobilių degalų matuokliai ne visada tiksliai parodo degalų likutį. Todėl iš tikrųjų galite nuvažiuoti dar toliau, nei rodo indikatorius. Paprastai dėl degalų bako ir sistemos konstrukcijos ypatumų į maždaug 2-3 litrus degalų neatsižvelgiama.
Nereikia važiuoti į degalinę kuro lemputei užsidegus. Geriau palaukti kol ji užges. 🤣
Nesąmonė, 1/4 bako lieka ir važiuoji piltis kuro, ko mažiau kuro tuo labiau kuro siurblys kaista. Vienu žodžiu tekstas paliktas komentuoti tik
Tai jau gal geriau tureti 5-kiu litru bakelį atsargai bus nebaisu kai užsidegs lemputė ar užges variklis 🙂
Jeigu su tuščiu baku važiuoti nuo Elbruso kalno, tikėtina nuvažiuosite dar kokius 10 papildomų kilometrų , tad prieš užsidegant lemputei visad kilkite į kalnus!
Kaskiektais tiesos yra,bet nesutiksiu su riba degalu.nepatartina vaziuoti iki rezervo,nes siurblys pradeda imti nesvarumus is bako dugno.o ir pilant kura nereikia stenktis pripildyti baka iki kaklelio.taip galite sugadinti bako degalu kontrole.todel ikisus pistoleta ir pilant kura pistoletas pats sustabdo pilima ir issijunge.ir tai ryba.nereikia bandyti toliau isipylti daugiau kuro.
Kas dėl nešvarumų,tai jie visada dugne 🤣
Jei lemputė užsižiebė važiuokit kiek galite, kai sustosite ,atidarykite kapota pasižiūrėkit į variklį, paspardikite padangas ir pagalvokit ,gal kuras baigėsi.
Šiaip automobiliam likus ketvirčiuj bako nustoja veikti suodžiu deginimo sistema! Žiemą kaupiasi garai ir atsiranda vandens!
Kas netingi tai nesąmones rašinėja
Seniau jog rase, kad nereikia laukt, kol raudona lempute uzsidegs, o piltis degalu anksciau. Motyvuota tuo, ir tai yra logiska, kad beko dugne gali buti nuosedu, kurios gali pakenkti masinos degalu padavimo sistemai. As tai niekada nelaukiu, kol ta lempute uzsidegs: kai lieka maziau, nei puse bako, tada ir piluosi
Netukiu kad gerai važiuot beveik tusciu.
Nesupratau viso sio mokslinio-translatorio straipsnio idėjos??? Uzsidega lempa, tai vaziuoji uzsipilti.. negi kas kviecia evakuatoriu??
O kam laukti kol uzsidegs lempute,yra vietos ir pilk pilna baka,blogiau nebus.