Kai kurie vairuotojai mano, kad norint sumažinti degalų sąnaudas ir sutaupyti pinigų, automobilio variklį geriau eksploatuoti nedideliu greičiu. Tačiau ekspertai mano, kad tai abejotinas metodas, nes gali pakenkti varikliui.
Ekspertai pažymi, kad alyvos siurblys blogai veikia esant mažiems greičiams. Dėl nepakankamo tepimo variklio dalys greitai dėvisi. Be to, variklis neįkaista iki optimalios temperatūros, todėl nevisiškai sudega degalai. Dėl to ant cilindrų sienelių, uždegimo žvakių ir vožtuvų atsiranda anglies nuosėdų.
Ekspertai taip pat pastebi, kad važiuojant nedideliu greičiu variklis vibruoja ir veikia netolygiai. Tai sukelia diskomfortą ir gali lemti mechaninį variklio dalių nusidėvėjimą. Be to, reguliariai važiuojant nedideliu greičiu didėja medžiagų nuovargis, todėl dėl eksploatavimo prastomis sąlygomis gali suirti metalinės variklio dalys.
Pliurpalai.
Ne greičiu, o mažais variklio sūkiais.
O kur rekomendacija, ar kiekvienam spręsti asmeniškai