Rugsėjo 17–22 dienomis Hanoveryje vykstančios automobilių parodos „IAA Transportation 2024“ metu įvyko dviejų Maxus elektrinių modelių – pikapo „eTerron“ ir „e-Deliver 5“ furgono – premjera Europoje.
Maxus stendą organizavo RSA, kuri yra Maxus automobilių importuotoja Norvegijoje, Švedijoje, Danijoje, Suomijoje, Lenkijoje, Ukrainoje, Vokietijoje, Islandijoje, Farerų salose ir Grenlandijoje.
eTerron pikapas tapo antruoju Maxus elektriniu pikapu ir pirmuoju visų varančiųjų ratų pavara. 5,5 metro ilgio automobilyje sumontuoti du elektros varikliai (priekiniams ir galiniams ratams), kurių bendra galia siekia 325 kW. Jie maitinami 102 kWh ličio-geležies fosfato baterijomis. Pastarieji yra išdėstyti naudojant Tetris technologiją, kuri puikiai taupo vietą. 1 įkrova įveikiamas atstumas 430 km (WLPT). Iš 115 kW galios stoties įkrauti nuo 20 iki 80 % galios užtrunka tik 40 minučių.
Elektrinis krovinių pristatymo furgonas „e-Deliver 5“ yra tarp „e-Deliver 3“ ir „e-Deliver 7“ modelių. Jo keliamoji galia yra 1200 kg, o krovinių skyriaus tūris – 6,6/7,6 m3. Pakrovimą ir iškrovimą palengvina stumdomos durys iš abiejų pusių ir 180 laipsnių kampu atsidarančios galinės dvivėrės durys. Didžiausia galia – 120 kW ir maksimalus sukimo momentas 240 Nm. Baterija – 64 kWh, o įveikiamas atstumas yra 335 km.
Įranga įprasta: adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema, eismo juostos sekimo sistema, 360 laipsnių kampo kameros, parkavimo jutikliai, dinaminis greičio ribojimo ženklų aptikimas.