Neįmanoma nepastebėti, kad dauguma naujų elektromobilių yra brangesni nei jų analogai su vidaus degimo varikliais, tačiau po trejų metų vidutinis elektromobilis tampa pigesnis už benzininį ar dyzelinį analogą. Tai matyti iš Cap HPI pateiktų duomenų.
Po trejų eksploatacijos metų arba nuvažiavus 58 000 kilometrų vidutinis naudotas elektromobilis paprastai yra 8,5 proc. pigesnis už savo analogą su vidaus degalų varikliu, o po ketverių metų – 14 proc. Tai reiškia, kad ieškantieji naudoto elektromobilio gali gauti naudingą pasiūlymą, taip pat pasinaudoti besiplečiančiu įkrovimo tinklu ir mažesnėmis eksploatavimo išlaidomis, palyginti su analogiškais automobiliais su vidaus degalų varikliais.
Naudotų automobilių kainos rinkoje gali labai skirtis priklausomai nuo amžiaus, ridos ir būklės, tačiau, remdamiesi Cap HPI pateiktais duomenimis, matome, kad vidutinė trejų metų senumo “Opel Corsa” su “Ultimate” komplektacija ir 58 000 km ridos kaina yra apie 12 670 JAV dolerių už benzininį modelį ir 11 170 JAV dolerių už elektrinį modelį. Vertinant šias sutaupytas lėšas iš perspektyvos, elektrinis modelis kainavo maždaug 7 700 JAV dolerių daugiau nei benzininis, kai jis buvo naujas.
Nusidėvėjimas – tai visiems automobiliams būdingas reiškinys, kai kurie jų išlaiko savo vertę daug geriau nei kiti. Naudotas tokio pat amžiaus ir ridos “Hyundai Kona Electric”, kaip ir minėtoji “Corsa”, yra vertas beveik tiek pat, kiek panašus “Kona” su hibridine jėgaine, o BMW i7, kuris priskiriamas prabangių automobilių kategorijai, savo vertę išlaiko geriau nei identiškas 7 serijos BMW su iš tinklo įkraunama hibridine jėgaine.