Vairuotojams kelionė į padangų servisą yra įprastas dalykas. Vieni ten važiuoja taisyti sugadintos padangos, kiti – balansuoti, treti – keisti sezoninių padangų. Tačiau automobilio savininkas visada turėtų būti atsargus ir stebėti serviso darbuotojų darbą, kad ateityje išvengtų galimų problemų.
Ekspertai pažymi, kad montavimui nereikėtų naudoti muilo tirpalo, nes jis gali pažeisti padangos karkasą arba net deformuoti padangą. Atkreipkite į tai dėmesį ir reikalaukite naudoti specialią montavimo pastą.
Balansuojant geriausia vengti naudoti lipnius svorius, nes jie nepatikimi ir gali sukelti ratlankių koroziją. Taip pat nereikėtų naudoti senų svorių.
Prieš keičiant padangas, jas, kaip ir ratlankius, reikia nuplauti ir nuvalyti iš visų pusių.
Didesne dreba reikę dar sugalvot. Ir viska tik tam kad pardavinėt montavimo pasta.
Niekas nieko neplauna.O Svareliai plaunant nulekia po savaitės.Ir vėl balansuok.Biznis toks.
As plaunu,atvaziuok i vievi traku 33 issitikinsi
O dieve.Kam rūpi.As nusipirkau padanga nes šoną pradure.Mazas susiktas viniukas.Metu pora atgal uzklyjuodavo ir tiek žinių dabar atseit negalima.Maudo mus kaip ruoniai baseine.
Šone niekada neremontuodavo, nes sakydavo, kad nelaiko. Apačia visada, o dabar ir pats spec šniuru užkišu.
Žinoma, tvarkykitės tai, ko patyrę meistrai sako, kad negalima daryti, kol nenutiko nelaimė. Už savo saugumą atsakote patys. Ir toliau vežkite vaikus, mylimus žmones, automobiliais, kurie jau yra padidintos rizikos įvykti nelaimei ( nes šone tvarkyta padanga gali bet kada sprogti). Va taip ir vartosi automobiliai pakelėse, arba įvyksta kaktomušos. Man labai gaila, tokių nesuprantančių žmonių, kurie rizikuoja savo ir mylimo žmogaus sveikata..