Kompanija „Toyota“ aktyviai kuria naują super kupė su V8 varikliu, tačiau tai ne vienintelis projektas, kurį savo arsenale turi komanda. Inžinieriai taip pat bando „Lexus RC“ kupė su nauju 2,0 l keturių cilindrų varikliu, išvystančiu įspūdingą 592 AG galią.
Pasak „Lexus Enthusiast“, slaptą RC projektą atskleidė Japonijos geriausio automobilio žurnalistas, kuriam pavyko išbandyti IS sedaną su to paties variklio versija, išvystančia 395 AG (400 AG) ir suporuotą su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže.
Nors vienas iš inžinierių pažymėjo, kad RC buvo kuriamas tik kaip automobilių sporto projektas, yra tikimybė, kad „Lexus“ gali pritaikyti naująjį variklį serijiniam kupė. Tačiau atsižvelgiant į tai, kad RC modelis buvo pristatytas 2014 m., mažai tikėtina, kad naujasis variklis pasirodys dabartinėje versijoje.
Kyla klausimas, ar šiame modelyje atsiras mechaninė pavarų dėžė. Lexus negarsėja automobiliais su mechaninėmis pavarų dėžėmis, tačiau bendrovė taip pat bando tokių pavarų dėžių simuliacijas elektromobiliams, o tai atveria tam tikras perspektyvas.
Pasak vieno iš inžinierių, 2,0 l varikliu siekiama tapti populiaresniu už legendinį „Toyota“ 2JZ. Šis variklis priklauso keturių cilindrų 1,5 ir 2,0 l darbinio tūrio agregatų šeimai, kuri bus naudojama „Toyota“ ir „Lexus“ modeliuose. Planuojama, kad visi jie bus optimizuoti hibridinėms sistemoms ir alternatyviems degalams, o tai gali užtikrinti ilgalaikį jų gyvavimą.
Be 395 AG versijos, bus galima įsigyti ir 296 AG (300 AG) versiją, o tai rodo, kad būsimiems modeliams, tokiems kaip MR2 ir Celica, bus siūlomas platus variklių asortimentas.