Pietų Korėjos elektronikos gamintojas LG visuose savo išmaniuosiuose televizoriuose, įskaitant savo pavyzdinius OLED modelius, pradėjo rodyti ekrano užsklandos reklamas. Reklamos rodomos prieš įsijungiant įprastai ekrano užsklandai.
Pranešime spaudai LG pažymi, kad reklamos bus rodomos „pagrindiniame ekrane, LG kanaluose ir turinio parduotuvėje visuose šio prekės ženklo išmaniuosiuose televizoriuose“. Ji įjungta pagal numatytuosius nustatymus, tačiau, laimei, ją galima išjungti nustatymuose.
Bendrovės atlikto tyrimo duomenimis, „ekrano užsklandos reklamos vidutiniškai 2,5 karto padidina prekės ženklo žinomumą“. Tai, be abejo, šaunu reklamuotojams, tačiau kelių tūkstančių dolerių įrenginių savininkus toks žingsnis gali nuliūdinti.
Verta paminėti, kad kiti išmaniųjų televizorių gamintojai, įskaitant „Samsung“, TCL ir „Xiaomi“, taip pat rodo reklamas meniu.