Pasak Marko Gurmano, „Apple“ planuoja nestandartinį požiūrį į „iPhone 16“ pristatymą. Visų pirma, po rugsėjo 10 d. įvyksiančio renginio bendrovė surengs privalomus susirinkimus visiems „Apple Store“ darbuotojams.
Tikėtina, kad vietoj įprastų sekmadieninių susirinkimų jie vyks rugsėjo 12 d. vakare arba rugsėjo 13 d. ryte.
M. Gurmanas taip pat praneša, kad „Apple“ pradėjo mažmeninės prekybos darbuotojų mokymus apie naująją „Apple Intelligence“ funkciją, kuri bus svarbi „iPhone 16“ reklaminės kampanijos parduotuvėse dalis.
Nepaisant lūkesčių, kad „Apple Intelligence“ bus pristatyta kartu su „iPhone 16“, oficialus jos pristatymas atidėtas iki spalio mėnesio, kai bus išleista „iOS 18.1“. Tačiau tokios funkcijos, kaip rašymo įrankiai, pranešimų santraukos ir nauja „Siri“ sąsaja, bus prieinamos ir “iOS 18” versijoje. Pažangesnės funkcijos, įskaitant „Image Playground“, „Genmoji“ ir „ChatGPT“ integraciją, bus prieinamos tik „iOS 18.2“ ar vėlesnėje versijoje.
Analitikai mano, kad naujos dirbtinio intelekto funkcijos gali padidinti „iPhone 16“ pardavimus iki 10 mln. vienetų. Tai paaiškina, kodėl „Apple“ aktyviai reklamuoja šias funkcijas savo parduotuvėse.