2020 m. pabaigoje prasidėję “PlayStation 5″ pardavimai 2023 m. gerokai sumažėjo, o konsolės nebeturi tokios paklausos. Analitikai prognozuoja, kad 2024 m. pardavimai sumažės dar labiau, todėl reikia imtis skubių veiksmų. Pagrindinė “PlayStation 5” problema – nesugebėjimas palaikyti naujų žaidimų 4K raiška 60 kadrų per sekundę greičiu su ray tracing funkcija.
Sony tikisi pagerinti situaciją paskelbusi apie PlayStation 5 Pro, kuris turėtų būti pristatytas trečiąjį ketvirtį, o prekyboje pasirodys spalio mėnesį. Tačiau kyla klausimas dėl naujojo modelio kainos ir kaip jis paveiks dabartinio “PlayStation 5” kainų politiką.
Dauguma žaidėjų pereina prie prenumeratos ir tenkinasi mažiau aktualiais žaidimais, o tai blogina studijų finansinius rezultatus. Žaidimų kūrimas tampa vis brangesnis, o asmeniniams kompiuteriams skirti leidiniai tampa neatsiejama kūrėjų strategijų dalimi.
Tikimasi, kad “PlayStation 5 Pro” dėl naujos “Spectral Super Resolution” (PSSR) mastelio keitimo technologijos, kuri yra panaši į NVIDIA DLSS ir AMD FSR, pasieks dvigubai didesnį kadrų dažnį. Tai leis žaidimus paleisti 4K formatu su spindulių sekimu stabilia 60 kadrų per sekundę sparta. Tačiau kol kas neaišku, kaip ši technologija paveiks vaizdo kokybę.