Bendrovė „Coca-Cola“ skelbia, kad sugrįžta kampanija „Dalinkis kola“. Praktiškai tai reiškia, kad ant butelių atsiras vardai ir specialios frazės. Įmonė taip pat parengė priemones, skirtas asmeninei medžiagai kurti.
Vardai ant butelių nuo balandžio mėn.
Produktai su vardais ir santykių terminais, tokiais kaip „sesuo“ ar „mylimas žmogus“, bus reguliariai parduodami šių metų balandžio pabaigoje. Šia proga prekės ženklas taip pat sukūrė „skaitmeninę patirtį“ „Share a Coke Memory Maker“, kuri leidžia vartotojams kurti smagius, asmeninius vaizdo įrašus naudojant savo turinį.
2025 m. novatoriškos kampanijos leidime sujungiama skaitmeninė ir IRL patirtis, taip pat patobulintos dalijimosi ir personalizavimo galimybės. Nuo balandžio mėn. vartotojai parduotuvių lentynose pradės ieškoti „Coca-Cola“ skardinių ar butelių su vardais. Pasaulinė kampanija galiausiai apims daugiau nei 120 šalių.
Plataus masto kampanija
Kampanija apima OOH, skaitmeninės žiniasklaidos, socialinės žiniasklaidos ir komunikacijos su įtakingaisiais kanalais veiklą, veiklą parduotuvėse, pritaikytą reklamą ir ryšių su visuomene komunikaciją. Įgyvendindamas šią veiklą prekės ženklas bendradarbiauja su tokiomis agentūromis kaip „EssenceMediacom“, „Fortis“ ir „24/7Communication“.
Paulina Trzaskowska, „Coca-Cola“ korporatyvinės komunikacijos direktorė Lenkijoje, aiškina, kad naujasis kampanijos „Pasidalink kola“ leidimas – tai „RealMagic“ filosofijos įgyvendinimas, sutelkiant dėmesį į tikrąją susitikimų magiją ir džiaugsmą. Ji pabrėžia, kad tai kvietimas peržengti skaitmeninės erdvės ribas ir kurti ypatingas akimirkas dalijantis su tais, kurie svarbiausi – tiek internete, tiek realiame gyvenime.
Šaltinis: portalspozywczy.pl