Per 2024 m. olimpines žaidynes, kurios baigėsi rugpjūtį, sportininkai visame pasaulyje pademonstravo nepaprastą ištvermę ir meistriškumą, nuolat peržengdami žmogaus galimybių ribas ir kildami į naujas sporto aukštumas. Jų nepalaužiamas ryžtas įveikti iššūkius atspindi „Chery“ dvasią. Šią vasarą „Chery Group“ jau pateko į „Fortune Global 500“ sąrašą. Per 27 plėtros metus „Chery“ nuolat siekė technologinių naujovių ir rinkos plėtros, įkūnydama iššūkių ir proveržio dvasią, kuri giliai siejasi su sporto dvasia.
Jau 27 metus „Chery“ savo plėtros pagrindu laiko nepriklausomas inovacijas ir siekia įsitvirtinti kaip prekės ženklas, žinomas kaip „Technology Chery“ ir „Innovation Chery“. Nuo pagrindinių automobilių technologijų iki visapusiško planavimo, susijusio su naujos energijos transporto priemonėmis, išmaniuoju ir autonominiu vairavimu – „Chery“ demonstruoja nepalaužiamą ryžtą įveikti technologinius iššūkius.
Kaip sportininkai nuolat plečia savo galimybių ribas ir siekia naujų rekordų, taip ir „Chery“ yra pasiryžusi investuoti į technologijas ir plėtrą. Per ateinančius penkerius metus bendrovė planuoja skirti daugiau nei 100 mlrd. juanių 19 pagrindinių technologijų atnaujinimui ir tobulinimui, taip užtikrindama, kad ji išliks pasaulinės automobilių pramonės konkurencinės aplinkos lyderė.
Per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius „Chery Group“ pardavė 1 508 259 automobilius, t. y. 41,9 % daugiau nei pernai. Prie tokio tolygaus pardavimų augimo prisidėjo „Chery“ technologinis meistriškumas, leidžiantis lanksčiai kurti produktus, kuriuose derinama nafta ir elektra, siekiant pasiūlyti optimalius mobiliuosius sprendimus, pritaikytus įvairioms šalims, rinkoms ir vartotojų poreikiams.
Be to, nuo sausio iki rugpjūčio „Chery“ pardavė 1 235 412 transporto priemones, t. y. 27,6 % daugiau nei pernai, ir 272 847 NEV transporto priemonių, t. y. 187 % daugiau nei pernai. Automobilių pramonei pereinant prie naujų energijos šaltinių, „Chery“ strategiškai plėtoja ekonomiškas ir elektrines transporto priemones. Toks požiūris stiprina jos pozicijas degalais varomų transporto priemonių rinkoje ir plečia jos dalyvavimą naujos energijos sektoriuje, siūlydamas vartotojams įvairias judumo galimybes. Dviejų krypčių „Chery“ plėtros modelis rodo gilų rinkos tendencijų supratimą ir gebėjimą diegti naujoves dinamiškoje aplinkoje, o tai atitinka sporto dvasią, kurioje vertinamas prisitaikymas ir proveržio siekis.
Lygiai taip pat, kaip sportininkai sporto aikštelėje peržengia savo fizines ribas, „Chery“ demonstruoja tą pačią dvasią įveikdama technines kliūtis, priimdama iššūkius ir nepaliaujamai siekdama proveržio. „Chery“ technologinė pažanga ne tik didina gaminių konkurencingumą, bet ir prisideda prie automobilių pramonės pažangos, siūlydama vartotojams išmaniau, ekologiškiau ir patogiau keliauti visame pasaulyje.