Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Naujoji „Škoda“ atrodo ypatingai, tai bus hitų hitas. Čekai keičia stilių ir logotipą

6 min. skaitymo

Škoda tobulina savo modelių gamą aukščiausios klasės kryptimi ir įžengia į modernaus solidaus stiliaus erą. Naujasis 4,6 m ilgio visureigis nustebins ne tik išvaizda. Jis suteiks šeimai erdvų interjerą ir daugiau nei 340 AG galios agregatą. Be to, ant variklio dangčio ir vairo – naujas logotipas. Prie jo puikiai dera išskirtiniai „Olibo Green“ spalvos dažai.

 

Škoda drebina rinką. „Octavia“ ir „Enyaq“ – hitas

Škoda tampa nauja Europos rinkos žvaigžde. Vien spalio mėnesį Čekijos markė Europoje pardavė daugiau kaip 70 000 automobilių, t. y. 28 proc. daugiau nei prieš metus. Tai didžiausias augimas 25 gamintojų reitinge. Dabar ji užima 3 vietą tarp populiariausių bendrovių. Ji aplenkė BMW ir lipa ant kulnų „Toyota“ ir „Volkswagen“.

Gamintojo sėkmę didele dalimi lėmė elektrinis „Enyaq“, pažymi „JATO Dynamics“ analitikai. Po „Octavia“ jis dabar yra antras pagal populiarumą „Škoda“ modelis Europoje. Vien spalio mėnesį šis visureigis buvo geriausiai parduodamas elektrinis automobilis – beveik 10 000 registracijų (+44 proc. per metus) ir beveik 1 200 vienetų persvara jis išstūmė „Tesla Model Y“ į antrąją vietą. Nuo debiuto 2020 m. Mlada Boleslavo gamykloje jau pagaminta daugiau kaip 200 000 „Enyaq“ ir „Enyaq Coupe“ modelių vienetų. Dabar čekai, padrąsinti sėkmės, pristato radikaliai modernizuotą savo hito versiją…

Škoda logotipas naujas

Naujasis „Škoda Enyaq“ kaip „Elroq“. Taip atrodo modernus solidus visureigis

Naujasis „Škoda Enyaq“ sukurtas pagal naująją „Modern Solid“ stiliaus kalbą, kaip ir neseniai atskleistas „Škoda Elroq“. Taigi vietoj vertikaliai išdėstytų grotelių yra masyvi priekinė dalis, vadinama „Tech-Deck Face“, kurioje už tamsaus stiklo slepiasi radaras ir kamera, atsakingi už automobilio valdymą. Naujasis „Enyaq“ į pasaulį žvelgia per žibintus, kurie pateikiami dviejų versijų.

 

Nauja priekinė dalis ir nauji LED Matrix priekiniai žibintai

Standartiniame variante viršuje bus naudojamas ištisinis dienos šviesos modulis ir posūkių žibintai, o apačioje – blokas su LED moduliais artimosioms ir tolimosioms šviesoms. Pažangiausias variantas – tai jau matriciniai LED Matrix priekiniai žibintai. Apačioje veikia du vienas šalia kito esantys BiLED moduliai, vienas skirtas artimosioms, kitas – tolimosioms šviesoms. Iš viso tai sudaro beveik 40 atskirų matricos segmentų. Kiekvieną segmentą galima valdyti atskirai, kad naudojant tolimąsias šviesas ar apšviečiant kelio ženklus nebūtų akinami priešpriešiais važiuojantys automobiliai.

Be to, LED matricos priekiniai žibintai gali veikti penkiais režimais: miesto, užmiesčio, greitkelio, visomis oro sąlygomis ir turistiniu režimu šalyse, kuriose eismas vyksta kairiąja kelio puse.

Naujoji Škoda Enyaq

Škoda Enyaq su nauju logotipu

Čekijos prekės ženklas teigia, kad apie šį logotipą galvojo visi darbuotojai. Maža to, buvo apklausta net 2200 žmonių iš šešių pagrindinių rinkų – Čekijos, Vokietijos, Indijos, Indijos, Izraelio, Italijos, Italijos ir Norvegijos – kurie turėjo išrinkti geriausią logotipo versiją iš 165 projektų.

 

Naujoji „Škoda“ aerodinamiškiausia

Naujasis „Enyaq“ taip pat gali pasigirti ištobulinta aerodinamika. Čia kiekvienas elementas atlieka svarbų vaidmenį siekiant aptakios linijos. Juk viena didžiausių kliūčių kovoje dėl elektrinio nuotolio yra oro pasipriešinimas. Jam įveikti tipiškas elektrinis automobilis skiria beveik du trečdalius savo energijos. Sumažinus Cx vos 0,01, elektromobilio veikimo nuotolis padidėja maždaug 2,5 proc.

Atnaujinta „Škoda“ siekia būti aerodinamiškiausiu modeliu gamoje – jos pasipriešinimo koeficientas Cx nesiekia 0,26, todėl jai turėtų būti daug lengviau (palyginimui, „Kia EV3“ – 0,268, „Volvo EX30“ – 0,28, o „Mercedes EQS “ – žemesnis ir aptakesnis limuzinas: 0,20). Visureigiui tai yra puikus rezultatas. Jis pasiektas panaudojus keletą techninių gudrybių, įskaitant aerodinaminės formos ratus, galinį spoilerį, prailginantį stogą, specialias užuolaidas priekiniame bamperyje ir angas, praplečiančias sparnus, kad geriau tekėtų oras.

Škoda Enyaq Coupe

Naujos ir geresnės medžiagos salone. Multimedijos sistema su greitesnėmis programomis

Interjere neabejotinai bus naudojamos geresnės kokybės medžiagos. Be to, „Škoda“ pristatys naujausios kartos programinę įrangą. Daugialypės terpės sistema dar greičiau reaguos į prisilietimus, turės pritaikomą penkių funkcijų sparčiųjų klavišų juostą ir aiškiai išdėstytą meniu su dideliais jutikliniais laukais.

Skaitmenine švente taps atnaujintas priekinis ekranas su papildytosios realybės funkcija, kuris džiugins aiškesne grafika. Kaip tai veikia? Atrodo, kad svarbiausia informacija pateikiama likus keliems metrams iki automobilio – mėlynos animuotos rodyklės padeda laiku pasukti, o žemiau esantis prietaisų skydelis rodo, kad aktyvioji kruizo kontrolė pastebėjo priekyje važiuojantį automobilį. Tuo tarpu oranžinės linijos kairėje ir dešinėje rodo, kad įsikišo adaptyvioji eismo juostos pagalbinė sistema (sistema netgi padės įveikti posūkius).

Škoda Enyaq vidus

Naujasis „Škoda Enyaq“ nustebins savo jėgos agregatų našumu

Jėgos agregatas? Škoda padidins efektyvumą ir nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu. Technologinė pažanga taip pat prisidės prie greitesnio įkrovimo. Neatmetama galimybė, kad atnaujintas „Enyaq“ gaus galingesnius variklius. Vadinasi, greičiausia RS versija su keturių varančiųjų ratų pavara ir dviem varikliais išvystys daugiau nei 340 AG.

 

Kaina

Naujasis „Škoda Enyaq“ rinkoje debiutuos 2025 m. Dabartinis galine pavara varomas modelis su 285 AG varikliu kainuoja nuo 55 000 eur. Pateikus paraišką subsidijai gauti pagal naująją „My Electric 2.0“ programą, kuri turėtų būti pradėta įgyvendinti praėjusių metų vasarį, kaina sumažės apie 10 000 eur.

Šaltinis: dziennik.pl

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus