Nors iš pradžių ne visi šiam krosoveriui prognozavo didelę karjerą, nepraėjus nė aštuoneriems metams nuo debiuto, jų buvo parduota – milijonas. O tai reiškia, kad kasmet parduodama gerokai daugiau nei 100 000 vienetų. Taip, teisingai, tai „Toyota C-HR”.
2016 m. pristatytas „Toyota C-HR“ iš pradžių buvo sutiktas nevienareikšmiškai. Kritikai atkreipė dėmesį į ribotą vidaus erdvę, ypač ant galinės sėdynės, ir mažus langus galinėse durelėse, kurie galėjo sustiprinti klaustrofobišką keleivių jausmą. Be to, kai kuriems atrodė, kad išorės stilius pernelyg ekstravagantiškas, su daugybe pagražinimų, kurie ne visiems patiko.
Ką žurnalistai kritikavo, pirkėjams patiko
Nepaisant pradinių abejonių, C-HR sulaukė didelio populiarumo Europoje ir per mažiau nei aštuonerius metus pasiekė milijono parduotų vienetų skaičių. Lietuvoje šis modelis tapo populiariausiu savo klasės krosoveriu ir iki šiol tebepirmauja šioje klasėje – jau kelerius metus C-HR reguliariai patenka į perkamiausių modelių dešimtuką. Tokią sėkmę galima paaiškinti drąsiu dizainu, kuris pritraukė naujų klientų ir pakeitė „Toyota“ prekės ženklo suvokimą.
Technologijų ir dizaino sėkmė
Toyota C-HR galima įsigyti su dviem hibridinėmis jėgainėmis: 1.8 hibridinis su 140 AG ir 2.0 hibridinis su 197 AG. Ieškantiems papildomo stabilumo gamintojas siūlo AWD-i visų varančiųjų ratų versiją. Dinamiškas važiavimo savybes palaiko patobulinta TNGA platforma, užtikrinanti didesnį kėbulo standumą, mažesnį automobilio svorį ir geresnę aerodinamiką (pasipriešinimo koeficientas 0,318).
Stilius, iš pradžių kritikuotas dėl ekstravagancijos, tapo vienu didžiausių modelio privalumų. Įdomu pastebėti, kad beveik pusė Toyota C-HR pirkėjų dizainą nurodo kaip pagrindinį veiksnį, lėmusį sprendimą pirkti. Modelis traukia klientus, kurie vertina originalumą ir modernų požiūrį į automobilio dizainą .
Kas toliau
C-HR sėkmė rodo, kad net ir patys kontroversiškiausi dizaino sprendimai gali duoti rezultatų, jei yra tinkamai nukreipti. Šio modelio pardavimai ne tik sustiprino „Toyota“ pozicijas Europoje, bet ir pakeitė požiūrį į šį prekės ženklą – kaip į novatorišką ir drąsų.
Ar naujos kartos C-HR išlaikys pirmtako populiarumą? Atsižvelgiant į pasiektus rezultatus ir technologinius pasiekimus, yra daug požymių, kad Europos vairuotojai liks ištikimi šiam netradiciniam krosoveriui.
Šaltinis: Moto.pl
Parašyti komentarą