Kartais „YouTube“ turinio kūrėjai griebiasi abejotinų dėmesio pritraukimo metodų, kai efektingas vaizdo įrašo pavadinimas ar jo peržiūra neatitinka jo turinio. „Google“ paskelbė ketinanti kovoti su šia problema.
Kas dar žinoma
„Clickbait“ – tai kai vaizdo įrašo pavadinime arba miniatiūroje pateikiami pažadai arba teiginiai, kurie nepateikiami pačiame vaizdo įraše, ypač jei turinys susijęs su aktualiausiomis naujienomis arba einamaisiais įvykiais. Dėl to žiūrovai gali jaustis apgauti, nusivylę ar net suklaidinti, ypač kai jie ateina į „YouTube“ ieškodami svarbios ar aktualios informacijos“, – sakoma pranešime.
„Google“ pateikia tokių paspaudimų pavyzdžių:
- Vaizdo įrašas pavadintas „Prezidentas atsistatydino!“, tačiau pačiame vaizdo įraše apie tai nekalbama.
- Peržiūros paveikslėlyje yra užrašas „Svarbiausios politinės naujienos“, tačiau vaizdo įrašo viduje nėra jokių naujienų.
Siekdama padėti kūrėjams prisitaikyti prie naujųjų taisyklių, „Google“ kol kas šalins tik taisykles pažeidžiančius vaizdo įrašus, bet neužblokuos kanalų. Artimiausiais mėnesiais naujovė bus diegiama Indijoje, o vėliau ir kitose šalyse.
Parašyti komentarą