Graikijoje netoli Arachovos slidinėjimo kurorto susidarė penkių kilometrų ilgio spūstis, kurią sukėlė žemos temperatūros sukeltos elektromobilių techninės problemos. Tiksliau visa problema – išsikrovę elektromobilių akumuliatoriai.
Daugelis šalies gyventojų vyko į populiarų Arachovos slidinėjimo kurortą netoli Delfų Bojotijoje švęsti Kalėdų, todėl siaurame kelyje susidarė didelė automobilių spūstis. Problemų su elektromobiliais kilo po pietų. Daugelio automobilių akumuliatoriai dėl žemos temperatūros paprasčiausiai išsikrovė greičiau, nei tikėjosi jų savininkai.
„Dėl rajone vyraujančios žemos temperatūros daugelis elektromobilių susidūrė su techninėmis problemomis, todėl grįždami iš slidinėjimo kurorto šiame rajone jie buvo imobilizuoti“, – sakoma Graikijos policijos pranešime.
Be to, vietos žiniasklaidos teigimu, daugelis transporto priemonių neturėjo sniego grandinių, nors regione buvo iškritęs sniegas. Tačiau Graikijos policija spūsčių priežastimi nurodė elektromobilius.
Šaltinis: tvstar.gr
Esu gyvenime užgesęs su dyzeliniu, kai akumas išsikrovė, buvau tarp miškų, artimiausia degalinė už 10km, bet turėjau įkroviklį užtrukau porą min ir užsikūriau, dabar pagalvoti apie elektromobilį taip užgęsti nuo šalčio.. apskritai galvos skausmas keliaujant, nes nevisur pasikrausi, o jeigu keliausi maršrutu kur net tokių vietų nėra man tai sukeltų papildomą galvos skausmą, į butelį elektros neįpilsi gi.. vidaus degimo variklis geriau, kuris tiesiog mažiau teršia jog nereiktų net už co2 mokėti.
Nuo kada Graikijoje yra slidinejimo kurortai ir šaltis ? 🤔
Norvegijoje žmonės važinėja ir jokių problemų nemato ir net ne tokie šalčiai būna.
Labai retai pasirodo tiesa apie elektro mobilius.Dažniausei jie liaupsinami.Bet tiesa vistiek prasisunkia,kad tai jokia ne saugi ir efektyvi transporto priemonė.Tai didelė ekologinė problema,didesnė nei vidaus degimo mašinos.Nežinai kur sustosi,kada,kodėl.O apie utilizavima net kalbos nėra,niekas dar nesugalvojo,ką daryti su baterijom,kurių daugėja.O metalų baterijom gaminti,daugiau neatrandama.Tai kolkas,el.mašinos didelės ir brangios mėšlo krūvos.
O neskaitei straipsnių, kai dizeliukai ar benzininiai sustoja taip pat pusnyse? Visų pirma, reikia turėti proto, važinėti per pūgą, o tau pabandyti atsisėsti už elektromobilio vairo. Turbut apsimeti, kad neskaitai straipsnių apie tai, kai pabandęs elektrą, retas nori grižti prie dizelio ar benzo. Aš pabandžiau ir nemanau, kad grišiu prie dizelio ar benzo, tik hibridas dar vertas dėmesio galbūt
Loxas
Taip taip elektromobiliai yra blogis, kai nesugebi konkuruoti si Kinų produkcija tai jau blogis, kai pardavinėji daigtus triskart brangiau nei turėtų būti ir supranti kad niekas taip brangiai nepirks, kad neuždirbsi tai jau blogis, o gal kaip tik reikia tobulinti batareikas ir mažint maržas, optimizuot gamybą? Tada ir nereiks kalbėti nesamonių, jau prieš šimtą metų turėjo būti elektra visur, benzinas šaltu oru irgi ne toks efektyvus, dyzelis užšala taip pat.
Labai teisingai parašyta, tik manau, jau visą tai pradeda suprasti ir eu gamintojai. Juk kinijoje pasirodė gamintojas, kuris duoda garantija baterijai viso gyvenimo. BYD jau gamina baterijas, kurios pakraunamos per 5min.,iki 80%.. Kainos 1kw nukritusios nuo 600€<pirmųjų baterijų) iki 90€ (dabar kinijoje). Apie jų kokybe net neverta liginti, kokios buvo ir kokios dabar. Todėl ir smunka pardavimai elektromobilių, kadangi labai sparčiai tobulėja ir stipriai pinga gamyba, o automobilis todėl greitai nuvertėja. Bet vistiek pakeičiau dizelinį ir hibridą į elektra ir esu patenkintas, nemanau, kad persėsiu atgal į dizelinį.
Kai išmoksi fiziką tada ir komentuok elektromobilius. Cheminiuse procesuose tarp elementų, kad jie vyktų yra didelė temperatūros įtaka. dėl to net idealus elektromobilis gali sustot ir ate, kaip beje ir aukša temperatūra gali sukelt sprogimą, jei per greitai reakcijos vyks, kas sukelia papildomą kaitimą, o kuras jei jau užvedei praktiškai iki -50 esi ramus, kaip ir dėl pliusinės temp. Taip kad elektromobiliai niekada nebus pinavertė transporto priemonė, bet turės savo nišas, kaip paspirtukai ar dviračiai, nedideli atstumai, palankus oras ir t.t. O BYD neturi žemų temperatūrų testų, giriasi, kad pilna Islandija, šiaurės šalis :), bet ten praktiškai + temperatūra dėl golfo, o Norvegai tai nemeluok, jau nudegė ir nežiūrint infrastruktūros geros tik pietuose(islandijos var.),važinėja, o jei ilysi giliau į žemyną tai tesla pas juos vasarinę auto, kaip sniego motociklas žiemą :). Kaip smagiai elektromobiliai atėjo taip smagiai ir išeis 🙂 liks tik specializuota paskirtis.
Nevykėlis
Durniai, pirkit elektromobilius…
Protinguoli, ar buvai nors atsisėdęs už elektromobilio vairo, ar protingas tik rašyti komentarus, nieku nepagristus? O gal tai tik pavydas….?
tai kur yra privalumas,nei jau taip liaupsinate elektrobilius,kodel sakote,kad geriau vaziuoti ????
Jų privalumas baigiasi ,kai išsenka batkė ,o iki krovimo stotelės dešimtis kilometrų.
Ir tai ne faktas kad rasi veikiančia arba bus laisvos vietos ir krausi 4-5 valandas
Eik ** su savo elektra tesla mėšlas paskutinis nors laikomas nr1 elektromobilis, visas valdymas per plansete, valytuvus kokias 5min bandysi įsijungti, KRC VW golf 4 imi ir vėl gamta neribotą laiką terši”” ir aplinkosaugininkams vidurinį pirštą iškėlęs leki.