Elektromobilių populiarumas sparčiai auga. Nors pati technologija yra palyginti jauna, elektromobilių gamyba aktyviai plėtojama, o konkurencija labai didelė. Remiantis „Consumer Reports“ apklausa, elektromobiliai paprastai yra mažiau patikimi nei transporto priemonės su vidaus degimo varikliais, nors juose yra mažiau tarpusavyje susijusių ir judančių dalių. Be to, kai kurie elektromobilių modeliai neatitinka vairuotojų poreikių dėl ridos, kainos ir funkcijų.
Mazda MX-30
Pasak „TopSpeed“, „Mazda MX-30“ pasižymi prastais rodikliais pagal visus parametrus – nuo nuotolio (160 km) ir kainos (apie 35 000 JAV dolerių) iki funkcijų, kurios yra prastesnės nei konkurentų. JAV rinkoje šį modelį buvo galima įsigyti tik Kalifornijoje, o kiekis buvo ribotas. Vėliau „Mazda“ paskelbė, kad po 2023 m. modelio metų jo gamybą nutrauks.
Tesla X modelis
X patikimumo problemos šio populiaraus automobilio savininkus kamuoja nuo 2017 m. Leidinys „TopSpeed“ rašo apie durų gedimus ir polinkį lengvai įtrūkti priekiniam stiklui. Aktualesne problema įvardijamas greitas akumuliatoriaus išsikrovimas ir apskritai sunkumai įkraunant automobilį.
Chevrolet Bolt
Interneto svetainė Hotcars.com 2019 ir 2020 m. „Chevrolet Bolt“ įvardijo kaip vieną iš modelių, kurių reikėtų vengti. Viena iš priežasčių – šių automobilių atšaukimas dėl galimų gaisro problemų ir žemų patikimumo reitingų.
Ford Mustang Mach-E
Kalbant apie klasikinio „Mustang“ elektrinę versiją, geriausia laikytis atokiau nuo 2021 ir 2022 m. modelių. Nors „Consumer Reports“ įvertino „Mach-E“ patikimumą 35 balais iš 100 galimų, šis modelis gavo aukštus įvertinimus tokiose ekspertų svetainėse kaip „Edmunds“ ir „Car and Driver“. Pagrindinės šio automobilio problemos: polinkis išsijungti dėl akumuliatoriaus perkaitimo, taip pat užvedimo problemos.
Nissan Leaf
Lietuvos rinkoje populiarus „Leaf“ pasižymi malonia kaina, tačiau ne itin geromis savybėmis. Visų pirma verta atkreipti dėmesį į ribotą nuvažiuojamą atstumą.
Porsche Taycan
2022 m. „Top Gear“ pavadino „Taycan“ „turbūt pažangiausiu planetos elektromobiliu“. Tačiau „Consumer Reports“ nustatė, kad jis vis dar neprilygsta bendriems „Tesla“ nustatytiems standartams prabangių elektromobilių arenoje. Visų pirma savininkai susiduria su automobilio atšaukimais, susijusiais su saugos diržais ir galios praradimu.
Hyundai Kona Electric
Bazinio modelio „Kona EV“ nuvažiuoja apie 320 km, tačiau su didesne 64,8 kWh baterija vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki maždaug 418 km. Tačiau 2024 m. modelis JAV rinkoje turi tik visų varančiųjų ratų pavarą.
Ford Focus Electric
Nuo 2011 m. gruodžio mėn. iki 2018 m. gegužės mėn. kompanija „Ford“ gamino 5 durų hečbeką „Focus Electric“. Pažymėtina, kad didžiąją dalį jo bagažinės erdvės užima akumuliatorius. Dėl šio modelio taip pat buvo daug nusiskundimų dėl patikimumo – dar prieš nutraukiant jo gamybą.
Šaltinis: GOBankingRates
Nesupratau priezasties, kodel Kona neitiko
Nuvažiavau su nissan lef elektromobiliu apie 90000 kilometru siam automobiliui reikia kantrybes turi tureti suplanuota marsruta bet apsipirkimas sio pirkto automobilio puikus
Išvada paprasta, pirkite kinų gamybos, jie be trūkumų.
Būtų gerai 😀 Bet ar į Europos rinką masonai įleis? 🤷♂️
Jo. Kuo greičiau reikia įleisti į Europą vienkartinius natūralaus didžio automobilių maketus pagamintus Kinijoje.