Japonijos automobilių gamintoja „Mazda“ sumušė savo pardavimų JAV rekordą, nepaisant atsargaus požiūrio į elektromobilių diegimą.
Analitikų teigimu, tikimasi, kad 2024 m. bendri automobilių pardavimai JAV išaugs tik 2,3 proc. Atsižvelgiant į tai, „Mazda“ rezultatai atrodo stulbinantys: prekės ženklas per metus pardavimus padidino 16 % ir sumušė nuo 1986 m. gyvavusį rekordą, JAV parduodamas daugiau kaip 420 000 automobilių.
Šiaurės Amerikos „Mazda“ prezidentas Tom Donnelly šį augimą aiškino kompaktiškų krosoverių ir vidutinio dydžio visureigių populiarumu. Pasak jo, kitais metais bendrovė siekia pristatyti 450 tūkst. automobilių.
Dar viena bendrovės sėkmės paslaptis – atsargus požiūris į elektrifikaciją. Šiuo metu bendrovė siūlo tris hibridinius modelius: hibridinį CX-50, sukurtą pagal „Toyota“ technologiją, ir iš tinklo įkraunamas CX-70 ir CX-90 visureigių versijas. Iki 2027 m. „Mazda“ ketina pristatyti savo hibridinę sistemą ir JAV rinkoje išbandyti visiškai elektrinį automobilį.
„Mazda“ modelių linija labai priklauso nuo keleto pagrindinių modelių. Japonijoje gaminamas kompaktiškas krosoveris CX-5 išlieka geriausiai parduodamas, nors yra vienas seniausių modelių gamoje. Per ateinančius dvejus metus tikimasi pakeisti jo dizainą. Prie pastarojo meto markės augimo taip pat labai prisidėjo CX-30 subkompaktiškas hečbekas ir Alabamoje pagamintas CX-50.