Kaip nustatyti, ar užsikimšęs DPF filtras? Apie galimas problemas jus įspėja ne tik prietaisų skydelio lemputė. Atkreipkite dėmesį į šių signalų buvimą. Priešingu atveju jūsų laukia rimti ir brangiai kainuojantys gedimai.
Jei vairuojate automobilį su dyzeliniu varikliu, jame tikriausiai yra įrengtas DPF filtras, ypač jei jis pagamintas po 2009 m. Jo funkcija – neleisti kenksmingoms dalelėms išsiskirti iš variklio per išmetimo sistemą. Pagrindinis tikslas – sumažinti suodžių ir teršalų išmetimą į orą, kuriuo kvėpuojame.
Kaip nustatyti, ar DPF filtras užsikimšęs? Ne tik įspėjamoji lemputė
Kad kietųjų dalelių filtras užsikimšęs, galite pasakyti, kai prietaisų skydelyje mirksi oranžinė DPF įspėjamoji lemputė. Tačiau tai gali būti ne vienintelis simptomas. Pateikiame keletą dažniausiai pasitaikančių signalų, kurių geriau neignoruoti:
- pastebimi sūkių dažnio šuoliai,
- didelės benzino sąnaudos,
- vangus variklio veikimas,
- trūkčiojantis vairo mechanizmas,
- padidėjęs kietųjų dalelių išmetimas, kuris gali būti matomas kaip juodi dūmai iš išmetamųjų dujų,
- būdingas išmetamųjų dujų kvapas ir kvapas salone.
Kokios pasekmės kyla važiuojant su užsikimšusiu DPF filtru? Ne tik brangus remontas
Važiavimas automobiliu su užsikimšusiu DPF filtru gali baigtis rimtomis pasekmėmis. Jei užsidega kontrolinė lemputė, tai vadinama avariniu režimu ir reiškia, kad reikia nedelsiant reaguoti.
Priešingu atveju rizikuojame sugadinti, pavyzdžiui, turbokompresorių. Taip pat galime tikėtis variklio gedimo. Jei kontrolinė lemputė neužgęsta, nepaisant bandymo regeneruoti savarankiškai, nedelsdami kreipkitės į mechaniką. Priežastis? Jei DPF filtras visiškai užsikemša, automobilis savaime sustos dėl užspringimo išmetamosiomis dujomis.
Šaltinis: Moto.pl
Parašyti komentarą