Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Toks jausmas, kad visi turėsime pereiti prie elektromobilių. Netrukus įmonės bus priverstos automobilių parke turėti elektromobilių
Automobiliai / Transporto priemonės

Toks jausmas, kad visi turėsime pereiti prie elektromobilių. Netrukus įmonės bus priverstos automobilių parke turėti elektromobilių

Elektromobiliai-ES
Dalintis

Ką daryti, kai klientai nenori pirkti elektrinių transporto priemonių? Tiesiog priverskite juos tai daryti. Skamba įžuliai, bet taip pamažu pradeda atrodyti mūsų Europos realybė. Kas gali pasirodyti lengviausias valdžios institucijų taikinys? Įmonės. Aplinkosaugos organizacija „Transportas ir aplinka“ siekia priimti teisės aktus, kuriais būtų užtikrinta, kad įmonių automobilių parkus sudarytų tik elektrinės transporto priemonės.

Kaip praneša „Politico“, aplinkosaugos nevyriausybinė organizacija „Transportas ir aplinka“ (T&E) nori, kad Europos Komisija priimtų teisės aktus, kuriais būtų reikalaujama iki 2030 m. 100 proc. elektrifikuoti įmonių automobilių parkus. Kol kas neaišku, kaip tokie teisės aktai atrodytų. Tačiau šis pasiūlymas atitinka ES politikų užmojus, nors ir visiškai prieštarauja tam, ką jau daugelį mėnesių signalizuoja rinka.

Vykdomas elektromobilio įkrovimas

ES taisyklės privers verslininkus pirkti elektrą?

„Politico“ teisingai pastebi, kad T&E pasiūlymas yra šiek tiek per daug atitrūkęs nuo tikrovės, juolab kad praktiškai juo būtų nustatytas dar ambicingesnis tikslas nei planuojamas 2035 m. draudimas parduoti vidaus degimo automobilius. Žvelgiant į dabartinę Europos gamintojų, kurie pasirodė esantys naujųjų ekologiškų taisyklių auka, o ne, kaip manė politikai, naudos gavėja, padėtį, dar vienas įstatymo pakeitimas gali dar labiau pabloginti Senojo žemyno koncernų būklę, taip palengvinant Kinijos prekių ženklų plėtrą.

Kita vertus, redakcijos straipsnyje atkreipiamas dėmesys į tai, kad Europos įmonės įsigyja apie 60 proc. naujų transporto priemonių, kurios naudojamos kaip tarnybiniai automobiliai, taksi ar nuomojami automobiliai. Didėjantis elektromobilių skaičius jų parkuose tam tikra prasme verčia miestų valdžios institucijas kurti įkrovimo infrastruktūrą. Ilgainiui tai reikštų didesnį įkroviklių prieinamumą ir privatiems naudotojams, taip išsprendžiant vieną didžiausių elektromobilių problemų.

Šaltinis: Moto.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

12 Komentarai

guest
12 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
KAINA
KAINA
prieš 5 mėnesių

NETURI BUT JOKIOS PRIEVARTOS KAIP TARYBU SAJUNGOJE…TURI BUT NAUDA IR PIGUMAS PEREIT PRIE ELEKTROS…KITAIP NIEKO NEBUS. …AISKU GALIM GRIAUT SAVO ŽMONIU GEROVE, EKONOMIKA DEL FEIKINIU KOMUNISTINIU IDEJU …

KAINA
KAINA
prieš 5 mėnesių

VISKAS TURI SAVO KAINA…JEI IMONES TURĖS JUOS PIRKT O NAUDOS IS JU BUS MAZAI VISKAS JUK ISISKAIČIUOS I SAVIKAINA O UZ VISKA SUSIMOKES —- PAGAMINTU PREKIY PIRKEJAS !!! STEBUKLU NEBUNA…EUROPOS KONKURENCINGUMAS TOLIAU SMUKS , ZMONIU GYVENIMAS BRANGS IR PRASTES….EINAMA KOMUNISTINIU KELIU NENORI BET PRIVALAI. TARYBU SAJUNGOS LAIKAIS NOREDAMAS NUSIPIRKT KAZKA GERO KARTAIS PRIEDO TUREDAVAI PIRKT DAR TAI KO NIEKAM NEREIKEDAVO….EINAME PRAMINTAIS KELIAIS …

Bronius
Bronius
prieš 5 mėnesių

Kas padengs patirtus nuostolius už iškastiniu kuru varomus automobilius?

Ovidijus
Ovidijus
prieš 5 mėnesių

Išstoti reikia iš tos ES ir bus viskas gerai

Rokas
Rokas
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Ovidijus

Kam tokia ilga procedūra užsiimti- tiesiog galima čiuožti iš Europos, kad ir į Rytus kur dar ilgai ilgai bus galima dyzeliu laukais lakstyti…

KAINA
KAINA
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Rokas

O KAM KAZKA DRAUST JEI TAS NETURI JOKIO NAUDINGUMO….PANENATE PRIES 15-2O METU VISI VAŽINEJOME DUJOMIS IR APIE DYZELIUS NIEKS NET NEGALVOJO NE KOL DUJU NEPABRANGINO…NES BUVO NAUDA IR TUO PAČIU EKOLOGIJA…KOKIA NAUDA VAŽINET ELEKTRA ????? BRANGU, NEPATOGU O AUTO NUVERTEJIMAS PO 5 METU TELIEKA 20% VERTES… O IS TIKRO SUGEDUS BATAREIKOM AUTO GALIMA IŠMEST…KAS IR VYKSTA KINIJOJE….KRUVOS 5-6 METU AUTOMOBILIU SIUKSLYNUOSE…

Edis
Edis
prieš 5 mėnesių

Toks jausmas,kad lietuva vienintelė tiek durniuoja dėl tų el.mobilių.Visos valstybės,kurios gamina el.mašinas,jau senai suprato,šita afera jau nebepraeis.Visi atsikando jau tos nesąmonės.Tai tik brangus žaisliukas turtingiems,kurie turi dar ir galingus džipus,be šito žaislo garaže.Kol kas nėra alternatyvos vidaus degimo varykliams,nei pagal eksplotaciją,nei ekonomiškumą.Net sksndinavijoje smarkiai sumažėjo norinčiu įsigyti el.mašiną.Ten pirko nes valstybė kompensavo kainą,o kai baigė remti,tai ir pirkimai baigėsi.

Justas
Justas
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Edis

Pabučiuok i subine

Rokas
Rokas
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Edis

2023m. Danijoje 40% naujų automobilių sudarė elektriniai, Švedijoje- 60%, o Norvegijoje- 85%…

KAINA
KAINA
prieš 5 mėnesių
Atsakinėti į  Rokas

TURBUT NEBUVAI ŠVEDIJOJE….

Gintaras
Gintaras
prieš 5 mėnesių

Iki 2030 metu nedaug kas išgyvens iš tu idijotu svaigstančius apie tuos elektrinus triperius……

Žmogus
Žmogus
prieš 5 mėnesių

Tik ne elektromobiliai !!! Tikrai nereikia !!!

Panašūs straipsniai
LAMBORGHINI Fenomeno

„Lamborghini“ ruošia revoliucinį superautomobilį „Fenomeno“ – jų bus 29 vnt, o galia pranoks visus ankstesnius modelius

Prabangių ir galingų superautomobilių pasaulyje netrūksta naujienų – garsioji italų markė „Lamborghini“...

Karštis automobilyje

5 automobilių problemos, kylančios karštu oru: ko saugotis vasaros sezono metu

Karštis vasarą – malonus tik iki tam tikros ribos. Jis gali būti...

Tesla Model S kainos krenta

Naudotų „Tesla Model 3“ kainos krenta: Amerikietiška tendencija atkeliauja į Europą ir ką tai reiškia pirkėjui Lietuvoje?

Pastarųjų mėnesių duomenys iš JAV antrinės automobilių rinkos siunčia aiškų signalą, kuris...

Carsharing Vokietijoje

Vokietijoje buvo įrengtas papildomas kelio ženklas 1010-70 „Automobilių dalijimasis“

Miestų transporto politikos formavimas šiandien susiduria su itin sudėtingais iššūkiais. Kaip derinti...