Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Ar greičio matuokliai mirksi? Daugelis vairuotojų pamato raudoną šviesos žybsnį
Automobiliai / Transporto priemonės

Ar greičio matuokliai mirksi? Daugelis vairuotojų pamato raudoną šviesos žybsnį

Automobilio greičio matavimas
Dalintis

Klasikiniai greičio matuokliai fiksuoja momentinį transporto priemonės greitį ir nufotografuoja, kai automobilis arba motociklas viršija leistiną greitį. Sekcinio greičio matavimo sistema veikia šiek tiek kitaip. Daugeliui kyla klausimas, ar ir šioje situacijoje galima tikėtis blykstės? Paaiškiname.

Atliekant sekcinį greičio matavimą, įrašymo prietaisai veikia kitaip. Jais matuojama, per kiek laiko automobilis įveikė atstumą. Jei važiuojama per greitai, vairuojančiam asmeniui skiriama bauda. Tokia praktika skatina vairuotojus visame ruože važiuoti laikantis taisyklių. Taip siekiama nuraminti eismą ir padidinti saugumą.

 

Ar sekcinis greičio matavimas veikia naktį? Naudojama speciali technika

Pagal taisykles kelio dalis, kurioje galioja sekcinis greičio matavimas, turi būti atitinkamai pažymėta. Kelio pradžioje pastatomas ženklas įspėjantis apie greičio matavimo pradžią, be to papildomoje lentelėje nurodomas atstumas, kokio ilgio atkarpoje bus matuojamas jūsų automobilio greitis. Prietaisai veikia 24 valandas per parą ir fiksuoja transporto priemonės nuotrauką, datą ir vidutinį greitį, kuriuo automobilis važiavo.

Kameros turi infraraudonųjų spindulių technologiją, todėl matavimus galima atlikti ir naktį. Į sekcinio greičio matavimo sistemas įtrauktos kameros niekaip nesignalizuoja, kad buvo padaryta nuotrauka. Skirtingai nuo tradicinių greičio matavimo kamerų čia nėra blykstės.

Sektoriniai greičio matuokliai

Kaip veikia sekcinis greičio matavimas? Raudonas blyksnis nebūtinai reiškia baudą

Tačiau pasitaiko, kad vairuotojas, važiuodamas keliu, kuriame įrengtas sekcinis greičio matavimas, gali pamatyti raudoną blyksnį. Paprastai taip nutinka, kai kamerai būtina apšviesti įrašą, pavyzdžiui, dėl sudėtingų oro sąlygų, pavyzdžiui, lietaus, sniego ar rūko. Žinoma, tai priklauso ir nuo konkretaus prietaiso modelio. Tačiau verta prisiminti, kad raudona lemputė ne visada reiškia baudą. Jei esate tikri, kad neviršijate leistino greičio, tuomet nėra ko nerimauti. Jei važiuojate per greitai, galite gauti baudą iki 550 EUR (viršijant 51 km/h ar daugiau).

Šaltinis: Moto.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Siauriausias automobilis pasaulyje

Siauriausias pasaulyje automobilis – „Fiat Panda“ sugrįžo su sensacija

Italijos Pandino miestelyje, žaviame Kremonos provincijos kampelyje, dar kartą susibūrė automobilių entuziastai...

Hibridiniai automobiliai ima viršų

ES Automobilių rinka rodo atgimimo ženklus: hibridai ir elektromobiliai stumia dyzelį į užmarštį

Naujausi Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenys už 2025 metų gegužę rodo...

Xiaomi YU7 elektromobilis

„Xiaomi YU7“: veržlus debiutas, metantis iššūkį „Tesla Model Y“

Kinijoje įvyksiantis antrojo „Xiaomi“ elektromobilio, krosoverio YU7, debiutas žymi naują ir reikšmingą...