Pastarosiomis dienomis „Revolut“ klientai savo paraiškose pastebėjo naujas kelionių draudimo sąlygas, kurios sukėlė sumaištį ir nerimą. Taisyklių ir sąlygų versijoje anglų kalba pateikta informacija rodė, kad draudimo apsauga galioja tik kelionėms, už kurias mokama iš „Revolut“ sąskaitos, įskaitant ir apgyvendinimo, ir transporto išlaidas. Klausimas taip pat buvo susijęs su maksimalia kelionės trukme, nustatyta 30 dienų.
Kaip aiškina „Revolut“, šios nuostatos buvo įvestos dėl techninės klaidos, o Lietuvos klientams vis dar galioja galiojančios draudimo sąlygos. Spaudos tarnyba patikina, kad dabar situacija kontroliuojama. Klaidinanti informacija buvo pašalinta, o klientai gali būti ramūs dėl savo teisių pagal sutartį.
Revolut susipainiojo su kelionių draudimu. Tai jau ne pirmas kartas
Klaida įvyko 2025 m. sausio pradžioje ir buvo ištaisyta sausio 10 d. Teigiama, kad problemos dėl neteisingo draudimo išmokų apdorojimo palietė tik kelis žmones. Svarbu tai, kad draudikas „XCover“, atsakingas už draudimo apsaugą „Revolut“ naudotojams, žinojo, kad naujos sąlygos netaikomos. Tačiau dėl techninės klaidos pretenzijas tikrinančios sistemos rodė neteisingus duomenis.
Revolut pabrėžia, kad pretenzijas tvarkantys specialistai buvo apmokyti, kad būtų išvengta painiavos. Dėl to visos šiuo laikotarpiu pateiktos pretenzijos buvo iš naujo išnagrinėtos ir nukentėję klientai gali tikėtis tinkamo sprendimo.
Šaltinis: antyweb.pl
Parašyti komentarą