Pasak „Dacia“ generalinio direktoriaus Denis Le Vot – 2027 m. pabaigoje „Sandero“ modelis gaus nulinės emisijos variantą. Tai bus dalis plataus masto pastangų, kuriomis siekiama sumažinti vidutinę markės CO2 emisiją.
Dacia Sandero – tai 2007 m. pirmą kartą pristatytas subkompaktinis automobilis, kuris greitai tapo geriausiai parduodamu bendrovės modeliu. 2024 m. pabaigoje šis automobilis vėl buvo pardavimų viršūnėje, užfiksavęs rekordinius rezultatus 28 Europos rinkose. Kartu praėjusių metų lapkritis buvo aštuntasis mėnuo, kai „Sandero“ buvo geriausiai parduodamas automobilis Europoje.
Dacia Sandero elektrinė versija. Premjera 2027 m.?
Visi požymiai rodo, kad dėl milžiniškos mažojo automobilio sėkmės netrukus bus sukurtas kitas jo variantas – konkrečiai, elektrinė versija. Kaip pranešė „Dacia“ generalinis direktorius Denis Le Vot, – nulinės emisijos bestselerio pristatymo planai preliminariai nustatyti 2027 m. pabaigoje.
Šiuo metu nėra žinoma jokių detalių apie elektrinio „Sandero“ varianto technines specifikacijas. Le Vot neatskleidė detalių apie baterijos talpą, varomąją galią ir net numatomą planuojamo modelio ridą. Tačiau žinoma tik tai, kad sprendimas pristatyti beemisinį „Sandero“ yra glaudžiai susijęs su naująja markės strategija, kurioje daugiausia dėmesio skiriama vidutinio gamintojo išmetamo CO2 kiekio mažinimui.
Dacia išsiskiria iš Renault pagal vidutinę CO2 emisiją
Ne paslaptis, kad „Dacia“ yra kur kas mažiau elektrifikuota nei jos patronuojantis prekės ženklas „Renault“, kuris siūlo visą eilę „žaliųjų“ modelių. Tai įvairūs hibridiniai automobiliai – nuo klasikinių iki iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių – ir elektromobiliai. Per interviu spaudai Le Vot pabrėžė, kad dabartinė „Dacia“ modelių gama yra „labiau orientuota į vidaus degimo variklius nei ‚Renault‘, ir pabrėžė, kad vidutinė šios gamos CO2 emisija yra didesnė.
Netrukus pasirodys daugiau elektrifikuotų ir elektrinių „Dacia“ modelių
Artimiausiais metais „Dacia“ strategija bus orientuota į visos modelių gamos hibridizavimą. Le Vot paskelbė, kad į šią gamą bus įtrauktas kompaktiškas visureigis „Bigster“ su 155 AG visiškai hibridiniu jėgos agregatu ir 48 voltų minkšto tipo hibridine sistema. Iki 2025 m. pabaigos markė taip pat planuoja pristatyti klasikines visų varančiųjų ratų hibridines sistemas, kurios bus montuojamos ir „Duster“, ir „Bigster“ modeliuose.
Tačiau tai dar ne viskas. Ateityje „Dacia“ planuoja savo asortimentą papildyti daugiau elektrinių modelių. Kaip pabrėžė markės vadovas, jų bus „daugiau nei du“, o jų debiutai rinkoje vyks kiekvienais metais.
Šaltinis: Interia.pl
Dacia is savo patirties turiu Sandero 1.5 dizeli ryja 4.3 jokiu problemu rimtu kas buvo pareje tai signalo lazdele atsilitavo laidukai ir nusprogo daviklis kur regulioja ismetima zodziu kapeikos ant remontó dabar ziurejau amortiku gumos sutruke tai pakesiu ir amortikus ir stabdziu diskus su kaladem masinai 10 metu.masina darbine rekomeduoju
Dacia ne masina,kaip zebras ne arklys.
Nebūkitw toks griežtas, Tamsta! Į darbą, objektą nuvažiuoti purvinai drabužiais ir įrankiais pakanka pačio paprasčiausio, pigaus auto Dacia tam tiko, kol turėjo 1,6 benzinâ ir 1,5 dizelį. Bet kai pradėjo rastis 1,2, 1,0, 0,9l motorai-tokia mašina tapo nereikalinga. Tie motorai- totalus mėšlas. Firmoje naujausi modeliai turėjo reikalų su grandinėmis, tepalo siurbliais… Senosios dacios jau sukirmijusios, bet vaziuoja