Kinijos automobilių gamintoja BYD paskelbė, kad pirmieji jos pikapų eksporto metai buvo sėkmingi – parduota daugiau kaip 11 000 automobilių, o „Shark“ modelis tapo pagrindiniu tarptautinės rinkos žaidėju. Ypač išsiskyrė 2024 m. gruodis, kai buvo eksportuota 3410 šio modelio vienetų, pabrėžiant jo populiarumą tarp vartotojų.
BYD pasaulinė plėtra prasidėjo 2024 m. gegužę, kai „Shark“ modelis buvo pradėtas pardavinėti Meksikos rinkoje. Pikapas buvo siūlomas dviejų apdailos lygių: GL už 53 000 JAV dolerių ir GS už 57 000 JAV dolerių. Sėkmė Meksikoje ne tik sustiprino bendrovės pozicijas Lotynų Amerikos rinkoje, bet ir davė pradžią tolesnei plėtrai.
Prisitaikydama prie vietinių rinkų poreikių, BYD išplėtė savo pardavimų geografiją, įtraukdama Australiją ir Pietryčių Aziją. Kambodžoje bendrovė pristatė hibridinį „Shark 6“ variantą, skirtą vartotojams, ieškantiems universalumo ir taupaus degalų naudojimo.
Tuo tarpu Australijoje debiutavo visiškai elektrinė šio modelio versija, kurios pradinė kaina – 37 000 JAV dolerių, taip pabrėžiant BYD įsipareigojimą tapti įperkamų elektrinių transporto priemonių lydere.
Kinietiško šlamšto reklama, fee…