ES Komisija kruopščiai tikrina el. parduotuvę „Shein“. Shein nori bendradarbiauti, kad neprarastų klientų pasitikėjimo.
ES Komisija nusitaikė į internetinę prekyvietę „Shein“. Tikslas – ištirti galimus Europos vartotojų apsaugos teisės aktų pažeidimus. 2024 m. birželį Briuselio institucija paprašė „Shein“ pateikti išsamią informaciją, pavyzdžiui, apie jos požiūrį į neteisėtus produktus ir manipuliavimą vartotojais. Shein nori bendradarbiauti su ES reguliavimo klausimais. „Pritariame visoms pastangoms stiprinti Europos vartotojų pasitikėjimą ir saugumą apsiperkant internetu“, – sakė ‚Shein‘ atstovas spaudai.
ES Komisija pradėjo tyrimą siekdama patikrinti, ar „Shein“ imasi veiksmų prieš nesąžiningas sutarčių sąlygas ir nesąžiningą komercinę veiklą. Ji taip pat nori išsiaiškinti, kokiu mastu galima atsekti platformos prekiautojus. Nacionalinės vartotojų apsaugos institucijos atlieka tyrimą prižiūrint Komisijai.
Po „Temu“, „Shein“ dabar taip pat yra ES tyrimų objektas
Anksčiau Komisija ėmėsi panašių priemonių prieš „Temu“ platformą. Buvo nustatyta tokia probleminė praktika kaip melagingos nuolaidų kampanijos ir suklastoti atsiliepimai. Dabar tyrimu prieš „Shein“ siekiama atskleisti panašius pažeidimus.
Dėl mažų kainų „Shein“ yra labai populiari Vokietijoje. Tačiau kritikuojama produktų kokybė ir sąžiningos konkurencijos sąlygos. Prekybos atstovai ir politikai kritikuoja kontrolės trūkumą, o platformos kaltinimus atmeta.
Šaltinis: chip.de
Super parduotuvės,super prekės.Daug pigesnės todėl ir užkliuvo ponams. Kam nepatinka tegu neperka.
Daugiau tokių patikrinimu reikia ir ne tik Shein