Ateitis tik su elektra? Jau nebe. Pasirodo, didžiųjų korporacijų vadovai keičia nuomonę apie elektromobilių ir vidaus degimo variklių ateitį. Revoliucija vyksta „Volkswagen“ grupėje, kuri iš naujo atranda benzininių variklių potencialą.
Ambicingi planai, kuriuos reikia peržiūrėti. Volkswagen grupės vadovų tikėjimas elektromobilumu nebėra toks stiprus kaip ankstesniais metais. Pasirodo, vidaus degimo variklių technologija vis dar turi potencialo ir į ją verta investuoti. Geras pavyzdys – „Audi“, kuri negailėdama lėšų kuria naujos kartos hibridines pavaras.
Audi nėra vienintelė. Nedidelė revoliucija vyksta ir „Porsche“. Įmonė, dar neseniai vykdžiusi ambicingą strategiją nuosekliai pereiti prie baterijomis varomų automobilių (2030 m. daugiau kaip 80 proc. gamybos turėjo sudaryti elektriniai variantai), pamažu keičia savo planus. Pasirodo, „Porsche“ taip pat pripažino vidaus degimo variklių potencialą. Kitaip tariant, iš jų vis dar galima neblogai uždirbti ir jie vis dar yra solidus pajamų šaltinis, palyginti su elektra varomais modeliais (2024 m. užfiksuotas net 40 proc. smukimas, tačiau naujasis „Taycan“ gerai startavo).
Jie nori vidaus degimo automobilių? Jie tokį gaus!
Todėl nenuostabu, kad Vokietijos prekybos žiniasklaida praneša apie 800 mln. eurų investicijas į modelių su benzininiais varikliais ir hibridinėmis pavaromis (klasikinėmis ir „plug-in“) kūrimą. O investuoti yra į ką. 2024 m. rudenį Lutzas Meschke (atsakingas už įmonės finansus) pripažino, kad klientai vis dar svarsto galimybę pirkti naujus vidaus degimo „Porsche“ ir kad įmonė ketina patenkinti paklausą. Tuo metu jis pareiškė, kad inžinierių komandai, atsakingai už mokslinius tyrimus ir plėtrą, buvo uždegta žalia šviesa dirbti su vidaus degimo jėgainėmis. Maža to, jis net neatmetė vidaus degimo variklių variantų automobilių, kurie šiuo metu siūlomi tik kaip elektriniai. Išsirinkti kandidatus nesunku. Pirmiausia tarp jų yra tokie bestseleriai kaip naujasis „Macan“ ir naujos kartos „Cayenne“ (elektrinės versijos debiutas atidedamas). Vokietijos žiniasklaidoje taip pat minimas 718 modelio įpėdinis.
Žinoma, pertvarkyti automobilį, sukurtą ant platformos, skirtos tik elektriniams automobiliams, yra „misija neįmanoma“ lygio iššūkis. Realus sprendimas – panaudoti esamą aukščiausios klasės platformą, skirtą vidaus degimo varikliais varomiems automobiliams, žinomą kaip PPC (Premium Platform Combustion). Gali būti, kad V8 technologija (galbūt šis variklis bus gaminamas ir po 2030 m. „Cayenne“ ar „Panamera“) ir hibridai, kuriuos šiuo metu kuria „Audi“, taip pat ras savo vietą. Jei yra norinčiųjų, kodėl gi nepabandžius?
Šaltinis: Moto.pl
Parašyti komentarą