Ar kada nors susimąstėte, kodėl kai kurie produktai atrodo nebrangūs, bet jūsų pirkinių suma vis tiek išauga labiau, nei tikėjotės? Tai ne atsitiktinumas – prekybos centrai gudriai išnaudoja psichologinius triukus ir slepia milžiniškas maržas ant tam tikrų prekių. Jūs juos perkate automatiškai, o pardavėjai skaičiuoja pelną. Kokie tai produktai ir kaip jie tyliai tuština jūsų piniginę?
Ar žinote, kurie kasdieniai pirkiniai tyliai, bet užtikrintai tuština jūsų biudžetą? Ir kodėl būtent šie produktai nešioja „paslėptas“ aukso kainas? Skaitykite toliau ir sužinokite, ant ko prekybos centrai kraunasi didžiausius pelnus!
Tirpi kava
Mažai kas žino, kad tikroji tirpios kavos sudėtis yra baisi komercinė paslaptis. Įmonės jos neatskleidžia, kad išvengtų kopijavimo. Veikiau panašu, kad jos tiesiog įdeda į maišelius kažką labai pigaus ir nelabai nori tai reklamuoti.
Tiesa ta, kad viduje yra daugybė cheminių medžiagų ir pigių ingredientų, o jie parduoda tirpią kavą už „kosminę” kainą. Įdomumo dėlei perskaitykite etiketę: cukrus, gliukozės sirupas, palmių aliejus, kava ir t. t.
Tualetinis popierius
Įsivaizduokite, kad parduodate popierių. O šalia jūsų esančiose dvidešimtyje kitų parduotuvių lentynose parduodamas tokios pat rūšies popierius. Kaip jums išsiskirti? Kodėl pirkėjas turėtų rinktis būtent jūsų?
Taigi visi sunkiai dirba. Persikų kvapo popierius, burbulinis popierius, vaivorykštės spalvos popierius, 8 sluoksnių ir t.t. Visa tai juokinga, jei nežinai, kad jie reguliariai trumpina ritinėlių ilgį ir plotį.
Energetiniai gėrimai
Tik vanduo ir cukrus. Tiesa ta, kad visi kiti priedai negali turėti jokio rimtesnio poveikio mūsų organizmui. Priešingu atveju jie būtų parduodami vaistinėje, o ne parduotuvėje.
Dar svarbiau yra tai, kad šie gėrimai savo savininkams atneša superpelną iš nedidelio kiekio skardinių. Tai labai pelningas verslas.
Ekologiški ir biologiniai produktai
Tai būdas parduoti įprastą produktą penkis kartus brangiau. Ant avižinių dribsnių pakelio užklijuotas lipdukas „ECO“ arba „BIO“ leidžia užklijuoti dangišką kainos etiketę.
Pavyzdžiui, tai jau nebe paprastas glaistytas cukraus gabalėlis, o desertas veganams. Rinkodaros specialistai daro labai gerą išvadą. Jei žmogus labai rūpinasi savo mityba, greičiausiai jis jau patenkino savo pagrindinius poreikius ir turi pakankamai pinigų, kad galėtų sumokėti už x2 ar x5 ant kainos etiketės.
Burnos skalavimo skystis
Burnos skalavimo skystis yra labai pelningas produktas. Pagrindinė sudedamoji dalis (fluoridas) yra labai pigus, o kiekviena parduota pakuotė praturtina gamintoją. Šepetėliai ir dantų pasta gali atnešti daugiau pinigų, tačiau burnos skalavimo skystis auksinis produktas.
Kinijos plataus vartojimo prekės
Viena mėgstamiausių bet kurio mažmeninės prekybos tinklo prekių. Nėra galiojimo terminų, o įsigijimo kaina kartais sudaro 10 proc. lentynoje esančios kainos.
Labiausiai stebina tai, kad daugelis žmonių perka šiuos vienkartinius kiaušinių pjaustytuvus visiškai pasitikėdami, kad nusipirko kažką labai naudingo. Interneto amžiuje visus šiuos gaminius galima rasti už nedidelę kainos dalį.
Baterijos
Niekada nepirkite firminių baterijų. Tiesiog pamirškite apie jas. Brangios baterijos kartais pateikia dar prastesnius skaičius nei biudžetiniai variantai.
Popkornai
Popkornai kine yra tam tikra duoklė madai, tačiau kodėl juos reikia pirkti parduotuvėje? Tai ne itin sveika ir labai brangu. Koks galingas yra reklamos ir rinkodaros požiūris.
Keksiukai
Kaip manote, kiek sveiki yra keksiukai, kurių galiojimo laikas – 1 metai? Dažniausiai nutinka taip: „Aš juos pasiimu ateičiai. Tegul jie būna“. Ar žinote, kokia čia ironija? Tokie saldumynai neišsilaikys net kelias dienas – jie bus tuoj pat suvalgyti.
Keksiukų gamyba kainuoja centus, o ilgas jų galiojimo laikas leidžia juos parduoti už dangiškai aukštą kainą.
Spauda
Spaudos pardavimai kasmet mažėja. Šiuolaikinė karta nesupranta, kodėl turėtų leisti pinigus laikraščiui, kai viską galima rasti internete. Deja, vyresnio amžiaus žmonės yra dažni spaudos pirkėjai.
Gėda žiūrėti, kaip seni žmonės duoda pinigus už laikraštį, kai tą patį tekstą per kelias sekundes nemokamai galima rasti internete.
Vaisiai ne sezono metu
Ar norėtumėte meliono už 10 eurų? Ar manote, kad verta? Yra įdomus būdas nustatyti bet kokio produkto vertę. Šis metodas vadinamas „nepažįstamojo testu“.
Įsivaizduokite, kad tokį melioną jau turite (jis guli namuose šaldytuve), o nepažįstamasis siūlo jį parduoti už 10 eurų. Ar priimsite pinigus, ar pasiliksite melioną sau?
imti pavyzdį iš JAV, kur už kenksmingų produktų padarytą žalą turi atlyginti gamintojai valstybei; netgi reiktų pareikalauti atlyginti iš prekybininkų už žmonių sveikatai padarytą žalą, o sau kaupiant tokiu būdu pelną
Kai pradėjau žiūrėti į kiekvieną brukamą daiktą ar jo tikrai reikia, ar jis vertingas, net ir kokybę, o lygiai taip pat ir į maisto produktus bei daržoves, parduodamą jų kainą, maistinę vertę, pradėjau sutaupyti milžiniškas sumas. Palyginau elektroninius čekius kiek kam išleisdavau, ir kiek dabar, tai už galvos susiemiau, be komentarų kaip išdurinėja marketingas.
Spekuliantams ribų nėra.
Nėra ką bepridurti, daugeli dalykai žinomi todėl neperkami. Dėkui už straipsnį.
Sutinku 100%….Superinis straipsnis!