BYD konkuruoja su Tesla pasaulinėje geriausiai parduodamų elektromobilių platformoje. Tuo tarpu jų kaina ir Latvijoje rodo, kad kalbama ne apie pigųjį segmentą.
BYD (angl. Build Your Dreams) yra antras pagal dydį pasaulyje elektromobilių gamintojas ir daugelis prognozuoja, kad šiais metais jis aplenks „Tesla“ bei perims šį titulą iš amerikiečių gamintojo. Sausio pabaigoje Inchcape paskelbė, kad atstovaus BYD Latvijoje, tačiau tuo metu kainos dar nebuvo paskelbtos.
Dabar jos jau žinomos, tačiau nuvils, jei kas nors tikėjosi biudžetinių elektromobilių kainų.
Pigiausias siūlomas elektromobilis yra kompaktiškas miesto krosoveris BYD ATTO 2. ATTO 2 nuvažiuoja iki 311 km pagal WLTP ciklą, nuo 0 iki 100 km/val. nuvažiuoja per 7,9 s, maksimalus 65 kW greitasis įkrovimas ir 400 l bagažinė. Pradinė jo kaina – 29 990 eurų.
Toliau seka BYD ATTO 3, tačiau su didesniu kainų skirtumu. ATTO 3 taip pat yra kompaktiškas krosoveris, tačiau WLTP ciklu nuvažiuoja iki 420 km, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,3 s, maksimaliai greitai įkraunamas 88 kW ir turi 555 l bagažinę. Jo pradinė kaina – 38 490 eurų.
Šis krosoveris taip pat yra krosoveris, bet nebe kompaktiškas, jo nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP ciklą siekia iki 500 km, nuo 0 iki 100 km/val. jis nuvažiuoja per 9,6 s, maksimalus greitasis įkrovimas – 140 kW, turi aptakesnį interjerą, V2L (elektros energijos dalijimosi) funkciją ir 425 l bagažinę. Pradinė jo kaina – 43 990 eurų.
Jei jus, kaip ir mane, labiau domina ne krosoverio tipo pasiūlymas, BYD SEAL yra būtent toks. Šis sedanas galėtų vilioti įmonių vadovus. SEAL siūlo nuvažiuoti iki 570 km pagal WLTP ciklą, nuo 0 iki 100 km/h nuvažiuoti per 3,8 s, 150 kW maksimalų greitąjį įkrovimą, sportiškesnį interjerą, V2L (elektros energijos dalijimasis), besisukantį daugialypės terpės ekraną ir 400 l talpos galinę bagažinę, kurią papildo 53 l talpos priekinė bagažinė. Pradinė jo kaina – 47 990 eurų.
O brangiausias iš dabartinių „Inchcape“ pasiūlymų yra BYD Sealion 7. Šis apdailintas krosoveris siūlo iki 502 km nuvažiuoti pagal WLTP ciklą, 0-100 km/val. greitį pasiekti per 4,5 s, maksimalų 230 kW greitąjį įkrovimą, elegantišką interjerą, V2L (elektros energijos dalijimąsi), besisukantį multimedijos ekraną ir 520 l galinę bagažinę, kurią papildo 58 l priekinė bagažinė. Pradinė jo kaina – 48 990 eurų.
Pažįstantys BYD modelius gali paklausti: o kur kiti? Kur yra DOLPHIN? Kur HAN? Kur TANG? Šiuo metu Charged.lv tokios informacijos nėra. Bent jau „Inchcape“ Latvijos interneto svetainėje jų nėra, tačiau Estijoje kainos nurodytos. Tai nereiškia, kad modeliai bus prieinami ir ten. DOLPHIN kaina Estijos puslapyje yra 34 990 EUR, HAN – 69 990 EUR, TANG – 71 990 EUR. Tuo tarpu lietuviškame puslapyje kaina nenurodyta.
Joo komunistų kinų greitai surūdyjantis šlamštas
Už tokia kaina ir dar kinetis?! Neidomu
Volvo irgi „kinietis“, bet vienas populiaresnių lietuvoje ir „įdomesnių“
Na visi mano.bičiuliai kurie eilę metų važinėjo su Volvo, kai tik jį nupirko komunistai kinai, iš karto atsisakė šių automobilių