Sakoma, kad elektriniai automobiliai yra ateitis, bet ar tikrai? Kinijos miestų pakraščiuose atsiranda vis daugiau „elektromobilių kapinių“. Kodėl jų niekas nenori?
Pripažinkime, kad Lietuvoje elektromobilių infrastruktūra vis dar nėra labai išvystyta. Trūksta įkrovimo stotelių ir mechanikų, kurie specializuojasi šio tipo automobilių srityje, o įsigyti tokį automobilį gali sau leisti ne kiekvienas. Tačiau Azijoje padėtis kiek kitokia. Kinijos korporacijos elektromobilius gamina nuo 2000 m., o turėti elektromobilį nėra neįprasta. Miestuose taip pat yra daugybė apleistų transporto priemonių, kurios, nepaisant jauno amžiaus, taip ir nerado savininko. Su kokiomis problemomis susiduriama?
Kodėl Kinijoje daug apleistų elektromobilių? Kinų automobilizmo sėkmė turi tamsiąją pusę
„Elektrinė revoliucija“ Kinijoje prasidėjo daug anksčiau nei Europoje. Vyriausybė, norėdama paskatinti įmones įsigyti elektromobilį, pasiūlė dideles subsidijas, kuriomis noriai naudojosi, pavyzdžiui, automobilių nuomos įmonės. Tačiau technologijos pažengė į priekį ir dabar net kelerių metų senumo automobiliai laikomi pasenusiais.
Vienas populiariausių modelių, kuriuos galima rasti „kapinėse“, yra BAIC BJEV EC3, kuris 2017 m. buvo populiarus įmonių automobilių parkų pasirinkimas. Tačiau jo nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu dabar nepateisina lūkesčių, todėl jį pakeitė kiti modeliai.
Susidomėjimas elektromobiliais mažėja. Duomenys nepildo optimizmu
Elektromobilių pramonė Europoje šiek tiek sulėtėjo. Vokietijos federalinė automobilių transporto tarnyba pranešė, kad 2024 m. buvo užregistruota apie 380 000 elektromobilių, t. y. ketvirtadaliu mažiau nei 2023 m.. – Nors į rinką patenka patrauklūs nauji modeliai, pardavimų skaičiai yra gerokai mažesni, nei tikėjosi pramonė ir pageidavo politikai, portale tagesschau.de aiškino konsultacinės bendrovės EY mobilumo ekspertas Constantinas Gallas.
Šaltinis: Moto
A man p* ant tų elektrinių
Jei pasirodys pigiau grybų naudoti elektrinukai,kuriais dar galima,namie pasikrovus, 200km.nuvažiuot,tai vertės nusipirkti.
Labai džiugu skaityti, kad pagaliau šitas šlamštas surado savo vietą.
Hibrido gal ir norėčiau bet į pilnai elektrinę tikrai nesėsiu.
Aš asmeniškai niekada ne persesiu ant elktro automibilio nes jie skleidžia magnetinė spinduliuotė ir kenkia sveikatai . Čia tas pats kad sedetum ant mikrobangų krosnelės !
Reikėtų tamstai kepuraitę iš folijos pasigaminti, kad dar ir 5G neveiktų kartu su skiepais:)
Ant arklio gali tekt sest, kai dyzelis bus 2.5eur
Lietuvos valsybe kalta apgavo priviliodama elektromobiliu pirkėjus kompensacijom nemokamomis krovimo aikštelem o dabar elektra kyla i aukštumas kroviklos stovi tuscios nes ten pasikrauti elektromobili kosmoso kainos na ka sėdau vel ant dyzelinio automobilio ekologija nuėjo per niek tegyvuoja seihai su savo gaminama nafta
Tai tik dabar galva ant peciu uzsidejai ir paspaudei mygtuka, kad smegenys funkcionuoti pradetu? Tai ar tamstai dar nedaejo, kad viskas, kas brukama per prievarta anksciau ar veliau tai atnesa diziulius nuostolius tik vartotojui. Nuo kada kapitalistai rupinosi zmoniu gerove? Sita ekologine nesamone jum sekmingai isplove smegenis, nes jokios ekologines katastrofos nera. Tik pinigus i bala ismetei skranbonke nusipirkes. Durniu ir baznycioj musa. Tai tokiu musamu bus nemazai pagal statistika, neskaiciavai?
Tai kada kalsime vinį į el automobilių grabą? .
Greitu laiku 🙂
Greitai pamatysime 180 * salto mortalė. Per visus kanalus bus pateikiama informacija, kad atsirado naujos kartos vidaus degimo varikliai! Kad dizelis ir benzinas dabar visai neblogai jeigu pirksite mašinas su tokiais varikliais. O svarbiausia infrastruktūra yra, nieko papildomai nereikia galvoti.