Mažas elektromobilių pardavimas ir tradicinių variklių paklausa paskatino šią Europos tarptautinę bendrovę sustiprinti savo įsipareigojimus vidaus degimo varikliams.
Elektrifikacijos lygis Europoje nesiekia 20 %, o kai kurie gamintojai tikėjosi viršyti 50 % savo pardavimų. Šiai dienai negalima teigti, kad elektromobiliai eina į priekį.
Dėl nepakankamos vyriausybės paramos, Kinijos konkurencijos ir didesnių nei tikėtasi kainų kai kuriose rinkose, pavyzdžiui, Italijoje ir Ispanijoje, elektromobiliai tapo retenybe.
Prognozės nepasiteisina
Realybė tokia, kad artimiausiu metu niekas nerodo, kad šis horizontas galėtų pasikeisti, todėl pagrindiniai gamintojai jau prieš kelis mėnesius pradėjo daryti žingsnius.
Kai kurie koncernai, pavyzdžiui, „Volkswagen“, savo elektromobilių programą papildė hibridine platforma, kuri leidžia gaminti šilumines, hibridines ar elektrines to paties automobilio versijas, priklausomai nuo paklausos. Tai sprendimas, kurį „Stellantis Group“ pasirinko prieš daugelį metų ir kuris jau duoda vaisių.
Kliento pasirinkimas
Svarbiausia – ne versti klientą pirkti elektromobilį, bet įdiegti elektrifikaciją esamų modelių gamose kaip pasirinkimo galimybę, kad perėjimas prie elektromobilių būtų progresyvesnis ir mažiau traumuotų pirkėjus.
Tiesą sakant, jau dabar galima nuvykti į „Opel“, „Citroën“ ar „Peugeot“ atstovybes ir pasirinkti tą patį automobilį su elektriniu, benzininiu ar hibridiniu varikliu, o tai yra naudinga klientams.
Naująjį „Opel Mokka“ dabar galima įsigyti su įvairiais varikliais, įskaitant elektrinį.
Šiuo atveju „Stellantis“ žengė dar vieną žingsnį į priekį su savo vadovo pareigas einančiu Jeanu-Philippe’u Imparato, kuris neseniai paprašė savo prekinių ženklų „daugiau vidaus degimo variklių“, taip deklaruodamas ketinimus, kas bus ateityje.
Daugiau vidaus degimo variklių
Stellantis grupė pastebėjo, kad tam tikrų modelių dyzelinių vidaus degimo automobilių paklausa prekybos salonuose vis dar yra didelė, pavyzdžiui, Citroën C5 Aircross ir Peugeot 308 dyzeliniai automobiliai rinkoje sulaukė išskirtinio atgarsio.
Dyzelinis „Peugeot 308“ dyzelinis automobilis ir toliau turi didelę paklausą prekybos salonuose.
Prekybos salonuose vis dar egzistuoja tokio tipo automobilių paklausa, o pirkėjai nebegali rasti dyzelinių variantų praktiškai nė vienos markės automobiliuose, t. y. nišoje, kurioje „Stellantis“ mano įžvelgusi rinkos galimybę.
Kadangi daugelis pirkėjų nuvažiuoja nedaug, jie dar ilgai reikalaus vidaus degimo variklių.
Iš tikrųjų Stellantis, kuris patvirtino dyzelinių variklių kūrimo atgaivinimą, kaip pranešama, kuria du dyzelinius variklius – 2,0 litro ir mažesnį, labiau miestietišką, mažo darbinio tūrio variklį, kurie ruošiami taip, kad atitiktų būsimas Euro VII emisijos taisykles.
Šaltinis: eldebate.com
Parašyti komentarą