Įpratę skraidyti vien su vienu lagaminu ar kuprine? Gali būti, kad netrukus teks plačiai atverti piniginę! „Ryanair“ ruošia dar vieną staigmeną savo keleiviams – rankinio bagažo taisyklės keičiasi, ir tai gali skaudžiai smogti taupiems keliautojams. Apie pokyčius prabilo pats „Ryanair“ vadovas Michaelas O’Leary!
Pastarosiomis savaitėmis buvo galima nujausti, kad „Ryanair“ keičia savo bagažo politiką. Buvo daugiau kuprinių dydžio patikrinimų, o kai kurie baigėsi dideliais papildomais mokesčiais. Artimiausiu metu problemų dėl kuprinių ir lagaminų gali kilti dar daugiau žmonių. Viskas dėl naujo jų kontrolės būdo.
Ryanair nepasigailės. Įveda naują rankinio bagažo tikrinimo būdą
Ryanair rankinio bagažo taisyklės yra aiškios. Į lėktuvą nemokamai galite įsinešti kuprinę arba krepšį, kurio matmenys neviršija 40 x 20 x 25 cm. Jei įsigysite prioritetinę galimybę, taip pat galėsite pasiimti lagaminą, kurio didžiausi matmenys yra 55 x 40 x 20 cm.
„Bagažo politika buvo aiški maždaug 10 metų, tačiau laikui bėgant vis daugiau keleivių manė, kad gali sau leisti „praslysti“ su savo didesniu bagažu. O mes sakome: ne, jums nepavyks prasmukti. Jei jūsų bagažas netelpa į limitą arba jei jo rankenos išlindusios, o ratai išsikišę – jūsų neįleisime, nes jūsų bagažas per didelis. Tokios yra taisyklės – laikykitės jų, ir nebus jokių problemų”, – aiškina Michaelas O’Leary, ‚Ryanair‘ generalinis direktorius, duodamas interviu ‚naTemat‘ .
Tačiau tai dar ne istorijos pabaiga. Pastaraisiais mėnesiais socialinėje žiniasklaidoje žmonės nuolat dalijosi nuotraukomis ir vaizdo įrašais, kurie parodė, kaip „pergudrauti“ „Ryanair“. Dabar būtent „Ryanair“ juos pergudrauja įdiegdama naują bagažo tikrinimo būdą.
„Mūsų bagažo talpykla yra didesnė nei mažiausias leistinas dydis. Šiais metais keičiame bagažo dydžio žymėjimą – įvedame grafinį faktinio leistino dydžio nurodymą, kuris yra mažesnis už ankstesnius langelius”, – atskleidė ‚Ryanair‘ vadovas.
Turistų košmaras tampa realybe. Ryanair atidžiau tikrins bagažą
Apie naują „Ryanair“ bagažo lentyną daug kalbėta prieš metus, kai Berlyno oro uoste buvo pastebėtas ne klasikinis mėlynas krepšys, o platforma, ant kurios buvo tiksliai pažymėti atskirų krepšių kontūrai.
„Kitas žingsnis galėtų būti ir rankinio bagažo svėrimas. Su rankiniu bagažu turime daug daugiau problemų. Jei neturite pirmenybės ir ateinate su didele kuprine, sumokėkite šiuos 50 eurų, kitaip negalėsite jos įsinešti į lėktuvą”, – pabrėžė prezidentas.
Taigi jei artimiausiu metu planuojate keliauti su „Ryanair“, geriau atidžiai patikrinkite, ar jūsų kuprinė arba lagaminas atitinka visus vežėjo reikalavimus. Jei taip nėra, teks skaitytis su papildomu maždaug 50 eurų mokesčiu į vieną pusę.
Ryanair nori daugiau uždirbti iš bagažo? Tai nedidelė jų pajamų dalis
Ar bagažo tikrinimas yra būdas papildomai užsidirbti? Ryanair generalinis direktorius sako, kad jam nerūpi, jei žmonės vėl pradės skraidyti su registruotu bagažu.
„Prieš 20 metų maždaug 80 proc. keleivių, vidutiniškai skrisdami maždaug 2,5 dienos, registruodavo bagažą. Dabar savo bagažą registruoja tik 20 proc. Dėl to atsikratėme 60 proc. bagažo. Dabar lėktuvas skrenda lengvesnis, sunaudoja mažiau degalų, o visas šias sutaupytas lėšas perduodame vartotojams – dar mažesnių bilietų kainų pavidalu”, – aiškino mums O’Leary.
„Kai kiti didino bilietų kainas 4 proc., mes, Ryanair, jas sumažinome 8 proc. Dėl to atotrūkis tarp mūsų ir kitų rinkos dalyvių tapo daug didesnis. Štai kur slypi didžiulės santaupos“, – pridūrė jis.
Ryanair vadovas taip pat neslėpė, kad papildomo bagažo mokestis nesudaro tokios didelės jų pajamų dalies, kaip gali atrodyti. „Papildomi mokesčiai sudaro apie 30 proc. mūsų pajamų, tačiau mokesčiai už bagažą sudaro mažiau nei 2 proc. šių papildomų pajamų. Tai mikroskopinė dalis. Kai prieš 20 metų pradėjome imti mokesčius už bagažą, nekalbėjome apie papildomas pajamas. Mes tiesiog nenorėjome jūsų bagažo“, – aiškino mums ‚Ryanair‘ generalinis direktorius.
Šaltinis: natemat.pl
Gales skraidyti pats direktorius,lektuvui visai bus lengvai,gero skrydzio.
Te užsikruša,tos linijos ateinu į lėktuvą kaip šiukšlyną- nesugeba susitvarkyti ,o čia kuprinė maišo.
Toks pigiakų likimas, arba bankrotas, arba parduodi kainom, kaip visi. Ir didesnėm. Kitaip neišliksi. Piguma yra tiesus kelias žlugti. Kovą skrendu į Malagą, jau dabar bloga, kad teks sėdėti tuose suspaustuose Ryanair. Kojos netelpa, su mano ūgiu 190. Taip ir kankiniesi po 5-6 valandas. Galima pasikankint, svarbu, lėktuvai būtų patikimi. Pakilai ir žinai, kad nusileisi. O ne kokiu ten rusišku nudėvėtu skrendi
Į Malagą 5-6 valandos?!? Čia iš Mongolijos toks skrydis,ar su propeleriniu lėktuvu? Į Tenerifę ~4-5,priklauso nuo avialinijų. Nori liukso skrisk su Lufthansa,kaina padauginus iš 3.
Pats su savimi kalbi, matosi kad Ryanair klientas
Skridom prieš savaitę į UK ir atgal su Ryanair. Visai šeimai matavau sąžiningai kuprines pagal išmatavimus, kad neviršytų, svėriau bagažą. Kai pamatėm su kokiomis didelėmis kuprinėmis dauguma skrenda, tai juokėmės patys iš savęs 😅
Kas pasidomės lėktuvo keliamaja galia tai supras ,kad realiai visi keleiviai lėktuve gali turėti po du krepšius (10 kg.) ir tai nesudarytų ryškaus skirtumo lėktuvo judėjimui ,na gal kažkoks skirtumas būtų dėl kuro sąnaudų ,bet vistiek jiems tie skrydžiai atsiperka ir gerokai. O pasakymas ,kad bagažo pinigai nėra jų pagrindinis uždarbio šaltinis tai yra visiškas melas nes būtent išperkamojo bagažo gabenim ir visi su tuo susiję priedai yra pagrindinis šaltinis ,o vėliau seka bilietai po to produktų pardavimas lėktuve. Dar pabrėžiant ,kad kurą jie perka greičiausiai neapmokestintą mokesčiais ,nes oro uostas kaip ir skaitosi „ofšorinė” zona ( be valstybiu mokesčių ). Jeigu vienas skrydis jiems neatsipirko dėl vėlavimo ir kompensacijų išmokėjimo tai su kitu skrydžiu jie vėl uždirba.
Pridursiu ,kad yra šalių kur nėra bagažo mokesčio ir ten kažkaip nėra išgalvotų problemų dėl bagažo…
Na ką galiu pasakyti ,jeigu kas nors pradės boikotuoti šę kompanija tai aš prie to tikrai prisidėsiu ,nes tokių vėjų neišgirsi iš kitų kompanijų kaip tik iš šios.
Bilietas 30 euru bagazas 50 euru????
Tai geriau kaina uz bilieta pakelt,100%.
Čia yra iš dalies absurdiški paaiškinimai iš Ryanair. Jei taip taupo pinigus bagažo svorio sąskaitą tai tada yra neteisybė keleivių atžvilgiu. Vienas keleivis sveria 60 kg kitas 90 kg. Bilieto kaina yra vienoda. Tad belieka Ryanair įvesti keleivių svorio mokestį. Tad nebūtų nuostabu kad aerouoste pastatytų svarstyklės keleiviams sverti😂😂😂😂
Haha zmones pradetu svori mesti ne del sveikatos o del mazesniu skrydziu kainu 🙈😄
Jo mes susidūrėme su tuo,kaip vyko laipinimas ji paprašė įdėti prioriti lagaminą į rėmus jis buvo 2 cm iškišęs ir tiesiog pasakė jis per didelis mokėkite dar kartą bet aš jai bandžiau aiškint kad mes turim prioriti ir galim turėt lagaminą o ji vistiek ne jis per didelis tai labai įsiutino teko kai ką išmesti.Niu tiesiog nužmogejimas!
Neseniai skridau su Ryanair is Olandijos i UK,sumokejau uz rankini bagaza pries pat ilaipinima prie kasos deja bagazo pasiimti su savimi i lektuva neleido to pasekoje bagazas dingo
Ankščiau kaip Airijoje dirbau dar skrisdavau,dabar vengiu kaip velnias kryžiaus šios kompanijosTik Wizzairas
Wizzair tas pats š tik ant kito pagalio galo.
Va viena UK apmokestino kad Jos vandens buteliukas netilpo I kuprine. Bet kokia kaina kad tik daugiau isluptu. Arba kad rankenos netelpa I talpykle! Arba net ratuku negali butu, o Ka daryt Kai Turi super Gera Samsonite cabin bag su imontuotais ileidziamais ratukais? Jeigu Prades sverti rankini tai isvis kapiec juk jam niekad nebuvo svorio limito.
Kaip tai nebuvo ? 10kg
Taip nebuvo IR kol kas nera mazam rankiniam. Visa gyvenima skraidau n Kartu I metus.
This allows you to carry a small personal bag (40x20x25cm)
Yra kurie priority perka antram didesniam lagaminui 10 kg limitas.
Nuo kada nera svorio liminito? Visada i 10 kg turi susitalpint n metu taip
Kurie pirmenybe issipirke antram lagaminui didesniam tai taip tam 10 kg. Bet kurie neissipirke tai mazam rankiniui (40x20x25cm) nera svorio limito.
Kaip galima apmokestinti bagažą jeigu pats žmogus tą rankinį bagažą atsineša ir padeda i lentyną . Sakyčiau bagažas i bagažų skyrių atiduodamas,tai žmonės tenai dirba,tuos bagažus tampo,jie sunkūs,jiems reikia mokėti už darbą.O čia pats keleivis viską padaro ir sumokėti reikia.Keista.
Svoris-kuo sunkiau tuo kuro daugiau suvartoja-kaštai
O tai jei tas lagaminas bus bagazo skyriuje, lektuvas nuo to taps lengvesnis? Nebent isvis skrist be bagazo tada taip, kuro maziau sunaudos.